Новорічні свята для рестораторів розпочинаються насправді ще задовго до того, як Святий Миколай повкладає гостинці під подушки. Підготовка до цього періоду не обмежується лише проведенням свят, це також і завчасні зміни в меню, створення новорічної атмосфери за допомогою декору, активне використання маркетингових інструментів та ще сотня «дрібничок», з яких складаються успішні новорічні свята в ресторані. Насправді, чим раніше розпочати, тим краще. Це час великих можливостей, але й інтенсивної роботи. Щоб цей період не став для вас суцільним «головним болем», ось декілька лайфхаків для ресторанів в період новорічних свят.
Прикрасьте свій ресторан так, щоб вашим гостям хотілось заінстаграмити
Ви можете запросити професіоналів, щоб декорувати ваш ресторан, або втілити свій креатив самостійно. Окрім традиційних прикрас, вашою перевагою стануть альтернативні концептуальні конструкції. Наприклад, різдвяна ялинка, зроблена з келихів для шампанського, прикрашених ялинковими вогнями або наповнених різнокольоровою рідиною, буде оригінальною та привабливою окрасою вашого ресторану. Немає меж креативності. Ви можете розмістити ялинку біля входу в ресторан і прикрасити її… ложками! Головне — подбайте, щоб в об’єктив телефонів ваших гостей, які обов’язково будуть з нею фотографуватися, потрапила табличка з назвою вашого ресторану і, можливо, навіть геолокацією. Таким чином, у них буде додатковий стимул відзначити ваш ресторан у соцмережах. А вам цього і треба.
Запропонуйте своїм гостям подарункові картки
Ми всі любимо подарунки. Презентуйте подарункові картки своїм гостям під час святкових днів. Можете навіть встановити стійку з картками біля входу в ресторан. Продумайте дизайн, що зробить їх схожими на подарунок. Ви можете поекспериментувати й оформити картки власноруч. Головне, щоб їх справді хотілося взяти в руки. З цією карткою гість отримує, наприклад, 100 грн знижку за умови рахунку у розмірі від 500 грн. Визначіть суму, яка буде вигідною для вас і привабливою для клієнта. Додайте умову, що картка діє лише в січні. Таким чином, ви зробите приємно гостям і покращите статистику січня — місяця, збиткового майже для всіх рестораторів.
Зніміть святковий відеоролик
Відеомаркетинг стає все більш популярним. Багато людей шукатимуть рецепти та додаткову інформацію про приготування новорічних страв. Ось чому класне відео може мати велику кількість переглядів. Це буде чудовою рекламою для вашого ресторану й святкових пропозицій. Нехай ваш шеф продемонструє процес приготування оригінальних святкових страв. Крім того, людям подобається знати, що і як саме ви приготуєте для них, якщо вони завітають у ваш ресторан.
Обов’язково додайте лінк на онлайн-бронювання у своєму рекламному відео. І, звичайно, поділіться цим відео зі своїми фоловерами в соціальних мережах, щоб вони могли стати першими, хто дізнається про пропозиції вашого ресторану до свята.
Напишіть гостям, які святкували минулого року у вашому закладі
Ви ж зберегли їхні контакти, правда…? Якщо ні, рекомендуємо зробити це цього року. Напишіть, а краще зателефонуйте і запропонуйте їм знову забронювати столик на свята. Підкресліть, що вони мають переваги серед інших гостей. Наприклад, пообіцяйте безкоштовний десерт від шефа.
Не обмежуйте свій асортимент лише новорічним меню
Завчасна пропозиція і реклама продажу різдвяного печива та іншої святкової випічки можуть стати популярним і прибутковим доповненням святкового сезону. Подбайте про красиве оформлення і розмістить стійку з продукцією на видному місці.
Якщо ваш заклад розташований у центрі, де буде гуляти велика кількість людей на свята, актуальною буде пропозиція з декількох видів глінтвейну, можливо, гарячого пуншу або ароматного ґроґу. Гарячі закуски, які можна розділити на компанію, теж будуть доречні. В цьому випадку помітна зовнішня реклама цих страв та напоїв матиме вирішальне значення. Власне, у передсвяткові й післясвяткові дні така пропозиція не залишиться непоміченою і може значно покращити ваш річний дохід.
Збільшіть кількість персоналу
Для обслуговування великої кількості клієнтів, потрібно більше співробітників. Якщо ви хочете забезпечити якісний сервіс в ресторані, подбайте про персонал. Навіть найсмачніші страви не смакуватимуть після півгодинного очікування офіціанта.
Узимку багато студентів хочуть підзаробити до свят. Скористайтеся цією можливістю, щоб знайти додатковий персонал у сезон. Ви можете доручити їм найпростіші завдання, наприклад, прибирання столиків. Ці дії не потребують спеціальної підготовки, і ваші кваліфіковані співробітники матимуть більше часу, що забезпечить швидкий та якісний сервіс.
Під час новорічних свят ви маєте чудову нагоду залучити нових клієнтів, продемонструвати їм талант свого шеф-кухаря і збільшити прибуток, тож не втрачайте цієї можливості.