Пандемія коронавірусу і криза дали поштовх до стрімкого розвитку цифрової епохи. Зміни торкнулись й HoReCa-бізнесу — від маленьких кав’ярень до великих постачальників та агрегаторів. Усі згадали про сайти й сторінки в соціальних мережах, адже ті стали чи не єдиним майданчиком для продажів на час карантину та ізоляції. Нині діджиталізація процесів у готельно-ресторанній сфері є обов’язковою умовою для конкурентоспроможності на ринку. Ми розглянемо в статті кілька найкорисніших цифрових вирішень.
1. Соціальні мережі
У цифрову епоху не бути представленим в інтернеті — те саме, що залишатись невидимим. Будь-який ресторанний бізнес без власної сторінки в соціальних мережах позбавляє себе значного прибутку. Що вони дають? Можливість залучити нових клієнтів, розвивати впізнаваність бренду і створювати його позитивний імідж, налагоджувати програму лояльності тощо. Якісний та чесний контент на сторінці приваблює і спрацьовує як сарафанне радіо.
2. Власний вебсайт
За статистикою, дві третини людей гуглять інформацію про заклад в інтернеті, перш ніж його відвідати. Сайт — це наймасштабніший та один із найефективніших діджитал-інструменів, який містить максимальну кількість інформації про ресторан чи кав’ярню. Він — наче візитівка, знайомить із закладом людей, які його ще не відвідували, й у такий спосіб залучає нових клієнтів. На ньому можна розмістити меню, графік роботи, наявність послуг і способи бронювання столиків, фото інтер’єру, контактні дані, додаткові послуги чи пропозиції тощо.
3. CRM
CRM — це база даних ваших гостей та інструмент взаємодії з ними через пошту, SMS, повідомлення в месенджерах і соціальних мережах тощо. За допомогою цих діджитал-інструментів ви можете об’єднати людей у групи за інтересами, розміром середнього чека, статтю, віком, часом відвідування тощо. Правильне й грамотне ведення баз даних дасть змогу створити персоналізовані пропозиції для кожного.
4. QR-код
Цей діджитал-інструмент набирає дедалі більше обертів у закладах громадського харчування. Посилання з кодом переадресовує користувача на цільову сторінку з будь-якою «зашитою» в ній інформацією: електронним меню, сайтом, програмою лояльності, умовами доставки, акціями та знижками, історією ресторану й персоналу, рецептами та відео. За його допомогою гість має можливість швидко й безконтактно оплатити замовлення. Йому потрібно лише відсканувати QR-код за допомогою камери смартфона, щоб сума списалась з рахунка.
5. Хмарні технології
Зберігання даних закладу в безпечних хмарних сервісах стає дедалі популярнішою діджитал-тенденцією. Вони дають можливість автоматизувати майже всі бізнес-процеси: відстежувати залишки продуктів і заготовок на складі; дізнатися, що замовляють, що має попит, які страви найменш популярні. Переваги хмарних технологій — економія часу, доступ до аналітики й операційних даних із будь-якої точки світу, де є інтернет, а також постійна технічна підтримка.
Щоб допомогти вам зі створенням і просуванням сайту, компанія METRO розробила діджитал-платформу DISH. За її допомогою ви можете створити сучасний та функціональний вебсайт лише за 10 хвилин. Він не вимагає навичок програмування, простий у користуванні й адаптується на всіх девайсах. У ньому можна завантажити меню в PDF, додавати фото, новини й корисну інформацію. А ще — увімкнути опцію онлайн-бронювання столиків, яка дасть змогу створити віртуальну карту столів закладу, показати час знижок та акційних пропозицій, отримувати відгуки від гостей, а також нагадувати їм про бронювання.
Заповніть онлайн-форму, після чого з вами зв’яжеться наш менеджер та допоможе створити сайт. Приєднуйтесь уже зараз, щоб обійти своїх конкурентів завтра.