Працюємо

Діджиталізація: найкращі цифрові рішення для HoReCa

didzhytalizatsiya-najkrashhi-tsyfrovi-rishennya-dlya-horeca-1

Ринок HoReCa стрімко розвивається в умовах діджиталізації. Згадайте, відносно недавно вся комунікація з клієнтом велася особисто, а тепер її замінили сайти та мобільні додатки. Консерватизм у цьому випадку не допоможе ресторатору, адже навіть майстерний воїн, ймовірно, програє противнику, озброєному за останнім словом військової техніки. Закладу, який уміло використовує цифрові технології, відкриється безліч нових можливостей і ресурсів для розвитку й удосконалення.

Нині активними користувачами інтернету є понад 60% українців в різних вікових категоріях. Причому найпоширенішим пристроєм для взаємодії з контентом виявився мобільний телефон (70%). Інтернет для сучасної людини — уже не просто джерело розваги, а невід’ємна частина повсякденного життя, зручний і швидкий засіб для вирішення більшості буденних питань. У зв’язку з цим компанія METRO провела дослідження, результатом яких стало створення платформи DISH.co, яка об’єднала інноваційні цифрові рішення для ресторанного бізнесу.

Платформа для рестораторів DISH.co

Цифрових рішень багато, але які з них інтегрувати в роботу свого закладу? Чи потрібен для цього фахівець? Як багато я витрачу часу на навчання? Це питання хвилює ресторатора, який кинув виклик великій та незбагненній діджиталізації. Насправді перевести частину робочих процесів у цифрову площину простіше, ніж може здаватися. Так, сучасний ресурс DISH.co від METRO зручний у використанні та має на меті не ускладнити, а полегшити ваше життя.

Переваги роботи з платформою DISH:

  • розроблена спеціально для HoReCa;
  • це єдина точка входу для ключових цифрових рішень вашого закладу (не треба плутатися в безлічі програм і додатків);
  • інструменти прості в налаштуванні та використанні й не потребують спеціальних навичок.

Ставши членом DISH-спільноти, ви зможете: 

  • створити сучасний сайт для свого закладу за 5 хвилин абсолютно безкоштовно;
  • встановити функціональну платформу для онлайн-бронювання столиків;
  • впровадити додаток для планування графіку робіт закладу.

didzhytalizatsiya-najkrashhi-tsyfrovi-rishennya-dlya-horeca-2

Сайт за 5 хвилин

У сучасному світі знайомство із закладом і подальша комунікація клієнт-ресторан відбувається через сайт. Для багатьох існує емоційний бар’єр у тому, щоб зайти в незнайомий ресторан. А раптом ціни будуть занадто високими, не влаштує меню, не сподобається концепт? Усі ці сумніви спонукають людей надавати перевагу знайомим закладам, ігноруючи нові. Водночас потенційний клієнт охоче познайомиться з меню, інтер’єром, відгуками інших клієнтів через сайт і з великою ймовірністю замовить стіл.

Багато закладів відмовляються від сайтів тільки через те, що це «дороге задоволення». DISH цей міф розвінчує й пропонує створити стильний сучасний сайт без матеріальних вкладень.

Переваги такого рішення:

  • мінімальні витрати часу;
  • готові шаблони та велика база зображень;
  • для створення сайту не потрібні спеціальні знання;
  • дизайн адаптований під усі девайси.

didzhytalizatsiya-najkrashhi-tsyfrovi-rishennya-dlya-horeca-3-ua

Таким чином, за 5 хвилин ви створите функціональний сайт для свого закладу, інформацію на якому ви надалі зможете доповнювати й редагувати. Наприклад, додати авторські фото, банери, меню, новини, відгуки та іншу корисну для ваших клієнтів інформацію.

Кожен блок сайту оптимізований під пошукові запити та матиме вигідні позиції у видачі пошуковими системами. Вам не доведеться залучати SEO-фахівців для просування ресурсу.

Онлайн-бронювання столиків

Отже, у вашого закладу є сайт, за допомогою якого потенційні клієнти можуть знайомитися з рестораном, а постійні — бачити оновлення меню, акційні пропозиції та цікаві події. Але для того щоб бути впевненим, що в п’ятницю ввечері вона зможе зі стовідсотковою гарантією повечеряти в бажаному ресторані, сучасна людина не сподівається на щасливий випадок, а бронює столик.

Здавалося б нетривала процедура бронювання насправді забирає багато часу в персоналу. Крім того, людський фактор не виключає помилок, та й раціонально розподілити посадкові місця в години пік не завжди реально. Максимально використовувати ресурс закладу — одна з ключових умов його фінансового успіху. З платформою для онлайн-бронювання від DISH ви зможете успішно розв’язати цю проблему за декілька кліків. А головне — вам не доведеться витрачати час та сили на телефонні розмови, процедура бронювання автоматизована й відбувається в режимі онлайн.

Переваги такого рішення:

  • легка інтеграція віджету бронювання на ваш сайт;
  • цілодобова можливість бронювання;
  • можливість прив’язати кожне бронювання під конкретний столик;
  • система мобільних нагадувань клієнту;
  • формування клієнтської бази для створення програми лояльності;
  • максимальна персоналізація під заклад.

didzhytalizatsiya-najkrashhi-tsyfrovi-rishennya-dlya-horeca-4

Активація інструменту бронювання покроково:

  1. Створити обліковий запис на платформі DISH або зайти той, що вже існує.
  2. Заповнити інформацію про заклад (назва, адреса, телефон, тип закладу).
  3. Інтегрувати віджет інструменту на сайт або спільноту в соцмережах.
  4. Налаштувати додаткові опції: установка можливого часу для бронювання столиків в залежності від завантаженості закладу, приблизна тривалість візиту одного гостя, мінімальний та максимальний час на підготовку столика офіціантом.
  5. Налаштувати функцію SMS-сповіщення про бронювання столиків, а також нагадувань для клієнта, щоб не актуалізувати інформацію телефоном.
  6. Створити столики, дати їм назви або номери, щоб зручніше розподіляти посадку гостей.

Навіть якщо клієнт забронював стіл по телефону або під час візиту до закладу, ви можете внести дані про бронювання вручну.

У кінці кожного місяця сервіс генерує статистику відвідуваності вашого закладу. Додатково до цього ви можете аналізувати настрої своїх клієнтів за допомогою відгуків та історії відвідувань кожного конкретного гостя. Контактні дані клієнтів зберігаються в базі та відкривають додаткові можливості для побудови програми лояльності.

Адміністрування як годинник

Як організувати роботу команди? Проводити планерки кілька разів на день, намалювати графіки змін, чергування, прибирання й повісити їх на стіну, завести журнал, де розподілені зони відповідальності кожного співробітника. І ще багато-багато копіткої роботи… Що робить ресторан нової формації? Перекладає всі ці дії у формат однієї програми!

Мобільний додаток DISH дозволяє:

  • створювати графік змін та чергувань;
  • ставити завдання й призначати відповідальних співробітників;
  • надсилати повідомлення та робити оголошення.

З DISH ви створите власну корпоративну систему для складання графіку роботи та розподілу змін співробітників. Інформацію можна завжди актуалізувати й неможливо пропустити, оскільки вона фіксується в мобільному телефоні кожного члена команди. Вам не доведеться витрачати час на численні планерки, а кількість помилок буде зведено до мінімуму.

didzhytalizatsiya-najkrashhi-tsyfrovi-rishennya-dlya-horeca-5

Діджиталізація — не просто тренд, який використовують, щоб догодити сучасній моді, це новий підхід до ведення ресторанного бізнесу. У діджитал світі існує безліч пропозицій для HoReCa, і METRO за допомогою платформи DISH адаптує найкращі з них. Переконайтеся в їхній ефективності самі!