Якщо ви працюєте у сфері HoReCa, дрес-код для вашого персоналу є обов’язком. І якщо ви або ваша команда не зовсім згодні з цим твердженням, ми наведемо 5 причин, чому дрес-код для персоналу закладу — це необхідність.
1. Перше враження
Команда закладу — це його обличчя. Зовнішній вигляд персоналу справляє на гостей не менше враження, ніж якість їжі та обслуговування.
2. Виділення з натовпу
Одна з основних функцій дрес-коду. Коли гість заходить до закладу, він має одразу візуально відрізнити офіціанта, хостес або адміністратора від інших гостей. Якщо з цим виникнуть труднощі, ваш заклад можуть навіть покинути — банально через те, що не зрозуміють, у кого попросити меню або дізнатися про вільний столик.
3. Брендинг
Дрес-код персоналу має відповідати формату закладу та його загальній концепції. Якщо ваш заклад подає українську народну кухню, додайте до одягу елементи, що нагадуватимуть вишиванку. Якщо ви власник закладу, що подає японські страви, додайте традиційні елементи до сорочок або зачісок. Головне, щоб це виглядало стильно та охайно. Іноді навіть незвичайний напис на футболці може стати стильним доповненням дрес-коду.
4. Командний дух
А цей пункт більше стосується психології та підсвідомості. Люди, що працюють в одному колективі та щодня бачать поруч коллег в однаковому із собою одязі, сильніше відчувають командний дух. Так проявляється підсвідома необхідність належати до певної соціальної групи.
Але не забувайте звернути увагу на те, що запровадження не дуже вдалої форми надасть вам протилежний ефект. Якщо ваш робочий дрес-код буде смішним та цікавим для гостей, але принизливим або недолугим для персоналу, це може призвести до командного дискомфорту.
5. Безпека
Дрес-код потрібен не стільки для зовнішнього вигляду, скільки для дотримання санітарних норм і стандартів. Чиста форма, що надягається безпосередньо перед роботою, і якісно обмежує контакт шкіри працівника з їжею — це найголовніше призначення дрес-коду.
Якщо ваш дрес-код виглядає стильно, охайно, а команда почуває себе у формі комфортно та впевнено — вітаємо, вам вдалося досягти золотої середини такого спірного робочого нюансу.