Працюємо

FoReCH — 2019: як це було

forech-2019-yak-tse-bulo-4

Експофорум FoReCH для HoReCa вважається однією з головних подій готельно-ресторанної сфери в Україні. Щорічно виставка збирає сотні шеф-кухарів і тисячі професіоналів індустрії, які беруть участь у лекціях і презентаціях. Цього року захід відбувся 25 — 27 вересня у Міжнародному виставкому центрі.

Компанія METRO Cash&Carry Ukraine, як і в попередні роки, цьогоріч знову виступила як генеральний партнер на FoReCH — 2019. Стенд бренду складався з 4 зон: диджиталу та OBD, Rioba-кафе, магазину та зони лекцій і майстер-класів. Тут відвідувачі знайомилися з продукцією METRO Chef та METRO Professional, пригощалися кавою Rioba, робили знімки в тематичній фотозоні та створювали сайти своїх закладів у зоні диджиталу.

Модерував захід співзасновник  та комерційний директор Асоціації шеф-кухарів Півдня України Дмитро Яіцький. І жваві дискусії, жарти та активне спілкування з публікою не припинялися протягом 3 днів. І приємний бонус — кожен гість міг виграти призи від METRO, взявши участь у вікторині. Крім цього в програмі METRO були лекції та дегустації страв і вин. Протягом 3 днів провідні українські шефи готували кулінарні шедеври та ділилися своїми професійними секретами.

forech-2019-yak-tse-bulo-5

Перший аншлаг зібрав Віктор Тітов — бренд-шеф ресторанів G-group, амбасадор METRO Cash&Carry Ukraine, засновник Ukrainian South Chef Association та співзасновник ресторану U. Провідною темою його виступу стала нова українська кухня. «Для мене головне в українській кухні — простота, зрозумілість і невисокий фудкост», — наголосив Віктор. На його думку, в Україні є продукти, які мало хто знає, і саме ними потрібно дивувати гостей. Підкріпив він свої слова трьома національними стравами: картоплею з оселедцем, телячими щічками з мусом та баношем із найніжнішою, на наш погляд, кров’янкою. Також Віктор розказав про свій досвід відкриття ресторану та закликав гостей мріяти про велике.

forech-2019-yak-tse-bulo-1

На цьому гастрономічні відкриття наших гостей не завершилися. Віце-президент Асоціації шеф-кухарів України, бренд-шеф ресторану «Whiskey Corner» і король стейків Олексій Повторейко розказав про ферментацію м’яса, її види та особливості самого процесу. Завдяки цій техніці смак яловичини стає більш насиченим. На своїй кухні Олексій віддає перевагу сухій ферментації. М’ясо за таких умов витримується в камерах 30 днів, а зберігати його можна протягом 300 днів. Проте існує і вологий вид ферментації, за якого яловичину поміщають у вакуум. Теорію закріпили на практиці: шеф приготував багато смачних стейків з абердинського ангуса, молочних та іспанських порід корів.

forech-2019-yak-tse-bulo-2

METRO традиційно сприяє розвитку сфери HoReCa, тому постійно поповнює асортимент товарів, які стануть незамінними на професійній кухні. На всіх майстер-класах зіркові шефи використовували продукцію METRO Chef та METRO Professional. Оксана Терещенко, шеф-кухар заміського комплексу Sobi Club, готувала ризото з морепродуктами, Роман Руденко, шеф-кухар закладу HookahPlace, представив азійську локшину з овочами та куркою, а Микита Розумний, викладач курсу «Молекулярна кухня» в кулінарній академії Асоціації шеф-кухарів України, провів майсте-клас із приготування бургерів та французької картоплі фрі METRO Chef з особливими соусами. А приємним доповненням стали дегустації вина року BORGOBRUNO з Тоскани, а також французького шампанського Pommery та Monopole з головним сомєльє METRO Cash&Carry Ukraine Олексієм Гіжко.

forech-2019-yak-tse-bulo-6

Від смачної їжі — до актуальних питань індустрії. Провідною темою стала система НАССР (аналіз ризиків і контроль критичних точок) та її впровадження. Про це говорила Ірина Ляліна, ведучий аудитор і технічний менеджер з харчової безпеки SGS Україна. Прокоментувала необхідність так: «Безпека — це не результат, а процес. Необхідно перейти на систему НАССР якомога швидше. Це простимулює бізнес, а також підвищить привабливість закладу для клієнтів. Адже сертифікат ISO 22000 — це гарантія того, що їжа, яку пропонують ресторани, є безпечною».

Компанія METRO Cash&Carry дотримується стандартів НАССР і закликає це робити всіх представників сфери HoReCa.

Освіта та експертиза кухарів — завжди актуальна тема для ресторанної індустрії. Її у своєму майстер-класі торкнувся Олексій Латкін — засновник Першої асоціації шеф-кухарів України та Кулінарної академії «Al. Cuisine». «FoReCH виконує велику місію. Це можливість знайомитися з професіоналами та організаціями, які забезпечують потреби бізнесу. Узагалі захід сприятливо впливає на всіх, хто його відвідує», — коментує Олексій. Шеф розказав, що його місія — це розвивати кухарську нішу. На його думку, важливо правильно підходити до процесів, які відбуваються на кухні, адже ключовим моментом є не готова страва, а техніки, за допомогою яких вона була створена. Олексій виділив 3 основні техніки для шеф-кухаря — вакуумування, дегідратація і сублімування. Використовуючи їх, шеф приготував сублімованого лосося з дегідратованими томатами та ризото.

forech-2019-yak-tse-bulo-7

І це далеко не все коло питань, які ми розглянули на експофорумі. Кирило Сміян, президент Всеукраїнської асоціації кондитерів та власник confectionery house  «Smiyan» поділився досвідом відкриття власної кондитерської, Марина Добичіна, менеджер з комерційного розвитку клієнтів HoReCa METRO Cash&Carry Ukraine, влаштувала презентацію-дегустацію продуктів власних торгових марок METRO та розповіла про їхні переваги. Ольга Нестерчук, бренд-стратег, маркетолог, володарка Гран-прі Effie, говорила про бренди з характером та креативність, Олена Борисова, CEO в «Сім’я ресторанів Дмитра Борисова» розкрила тему ефективного керування ресторанним бізнесом, гармонійним поєднанням роботи та сімейного життя. Олена виділила 7 пунктів, якими вона керується в управлінні бізнесом:

  • плануйте прибуток, а не чекайте на нього;
  • будь-яка система будується на цінностях;
  • керуйте процесами, а не людьми;
  • довіряйте, але контролюйте;
  • підвищуйте планку;
  • робіть усе тільки з любов’ю;
  • ніхто нікому нічого не винен.

Дякуємо всім спікерам та гостям за три дні, сповнені професіоналізмом,  натхненням і новими знаннями! А ми продовжуємо розвивати індустрію та співпрацювати зі сферою HoReCa. До зустрічі на FoReCH — 2020!