Працюємо

Ідеї використання QR-кодів в ресторанах

ideyi-vykorystannya-qr-kodiv-v-restoranah

QR-коди — ефективний маркетинговий інструмент, який при грамотному використанні здатний принести багато користі ресторанному бізнесу. Посилання переадресовує користувача на цільову сторінку з будь-якою «зашитою» інформацією: електронне меню, сайт, картку лояльності, відео тощо. QR-код привабливий і тим, що більшість сучасних смартфонів мають вбудований сканер і не потребують сторонніх додатків чи сервісів для зчитування коду. А місце розташування обмежене лише фантазією: наліпити код можна і на склянку, і на двері, і на дзеркало в туалеті. У статті ми зібрали шість способів найефективнішого використання QR-коду в ресторанному бізнесі.

Меню ресторану

ideyi-vykorystannya-qr-kodiv-v-restoranah

Розташовані безпосередньо на столах QR-коди дозволять відвідувачам завантажити меню прямо на своїх телефонах. По-перше, яскраві фото страв та відео їхнього приготування за участі вашого шеф-кухаря пробудять неабиякий апетит. По-друге, відвідувачу не доведеться чекати офіціанта, а інформація в коді допоможе розбавити очікування. Адже, крім самого меню, можна розмістити ролик-привітання від власника або шефа, розказати історію виникнення закладу чи розмістити новини та анонси заходів. Ну і, звісно, інформація змінюється швидко без необхідності друкувати нові екземпляри, а отже, без зайвих витрат.

Програма лояльності

Постійні відвідувачі закладу можуть отримати віртуальну картку лояльності з персональним QR-кодом і збирати бонуси для оплати покупок. Ви знатимете не лише про всі замовлення та відвідування клієнтів, але й матимете на руках клієнтську базу, що дозволить у потрібний момент анонсувати та просувати послуги закладу. Мотивуйте людей сканувати QR-коди, обіцяючи їм знижку за реєстрацію на сайті, відгук або завантаження додатку. Сама знижка також може виглядати як QR-код.

Запрошення на заходи

ideyi-vykorystannya-qr-kodiv-v-restoranah

У QR-код можна «вшити» запрошення на події та заходи — вечірку чи концерт у вашому ресторані. Посилання перекидатиме користувачів на сайт із продажем квитків або на сторінку події в соціальних мережах. Музична добірка, відеоролик або цікава інформація на цільовій сторінці додатково підживлять інтерес. QR-код можна розмістити на афіші або рекламній вивісці. Так люди отримають можливість відсканувати й автоматично додати захід у свій календар або планувальник на телефоні, щоб не забути в майбутньому про подію.

Доставка чи продаж на винос

QR-код з інформацією про контакти та доставку на друкованих листівках та флаєрах дозволить клієнтам замовляти їжу додому або винос за допомогою інтернету. Замовлення клієнт може отримати після сканування згенерованого QR-коду.

Зворотний зв’язок

Попросіть відвідувачів залишити відгук про обслуговування та заклад за допомогою QR-коду. Для цього помістіть два коди на столі або в чеку. Відвідувачу достатньо відсканувати один код із поміткою «сподобалось» або другий — «не сподобалось». Його переадресує на сторінку сайту, де його голос врахує спеціальна система голосування. А інтегрований у систему виставлення рахунків QR-код дозволить персоніфікувати відгуки та отримати інформацію про замовлені страви та офіціанта, який обслуговував столик.

Рахунок

У Європі та Америці активно практикують розміщення QR-коду в рахунку. У ньому «зашито» додаткову інформацію про страви, посилання на сайт чи соціальні мережі закладу, контакти, умови доставки та ім’я офіціанта. Для оплати відвідувачеві достатньо навести на код камеру смартфона. Залишити чайові офіціанту теж не проблема: для цього потрібно відсканувати його візитку або передрахунок, і гроші переходять на його рахунок в особистий кабінет.