Влітку для ресторанів настає особливий період, збільшується кількість сезонних продуктів – а отже, час змінювати меню. Тим паче зараз, коли сезонність стала одним з головних кулінарних трендів 2018 року. Легкі страви, освіжаючі напої – ваше меню має однаково добре пасувати, як для приміщень, так і для фуд-кортів і літніх фестивалів, де може бути представлений ваш заклад. То ж на чому слід зробити акцент?
Чогось холодненького?
Влітку бажання вгамувати спрагу смачними прохолодними напоями зростає в рази, тож закладам слід придумати щось по-справжньому особливе.
У спеку дуже добре смакуватимуть коктейлі. Використовуйте для них свіжі сезонні фрукти: полуницю, малину, персики чи фреші з них. Крім того, ви можете урізноманітнити їхній смак сиропами. Гренадин, Блю Кюрасао, тонік, лайм, мохіто, цукрова тростина, квіти бузини, чорниця, мигдаль, журавлина, імбир та маракуйя – вибір у METRO з 20 смаків вдовольнить найвибагливіший заклад .
Продумуючи алкогольну карту влітку, слід віддати перевагу неміцному алкоголю. Прохолодний Просекко і Апероль, французьке рожеве вино й імпортне пиво – без них літнє меню просто неможливе.
А якщо ваші гості полюбляють пропустити склянку-другу крафтового лимонаду чи морсу, тоді вам у нагоді стануть скляні диспенсери. Їхній об’єм 5 л значно більший, ніж у звичайних графинів, тож забезпечить смак і прохолоду напою на довший час. Водночас він менший, ніж у пивних диспенсерів, а отже, лимонад регулярно оновлюватиметься протягом дня.
І звісно, який би напій не обрали відвідувачі, його родзинкою стане… лід! Він потрібен і великим ресторанам, і маленьким кав’ярням, наприклад, для кави фрапе. Та якщо у вас немає технічних можливостей готувати його самостійно, ви можете придбати лід в METRO – як кубиками, так і цілими брилами. Сухий, в щільній упаковці він чудово тримає температуру і довго зберігається. Крім того, його можна легко транспортувати і не боятися, що він розстане. Нехай гарячою влітку буде гостинність закладу, а не його напої!
Продумуємо закуски і літні страви
А що ж запропонувати поїсти? Тут все залежить від формату закладу й уподобань гостя.
Влітку особливо смакують салати і легкі закуски. І тут хітом безперечно будуть морепродукти. Кальмари, тигрові креветки, щупальця восьминога – що може бути привабливішим для гурманів? Їх можна пропонувати гостям як самостійну страву або закуску до пива.
Вишуканим доповненням вашого меню можуть стати страви з артишоків. І звісно ж, як обійти увагою хіт літнього меню – бургери? Якщо вони посідають чільне місце у вашому меню, можете спростити їхнє приготування – замовляти свіжі напівфабрикати котлет для бургерів. Вони зарекомендували себе перевіреним смаком і якістю. Духмяна булочка на додачу, салат і хрумкі овочі, авторський соус – і жоден гість не залишиться байдужим!
Не варто обмежувати фантазію: оновлюйте меню не лише літніми позиціями, а й експериментуйте з вашими фірмовими стравами. Наприклад, один тиждень ви можете подавати страву під соусом зі свіжої полуниці, а потім – малини, а ще пізніше з ожини. Запропонуйте вашим гостям тематичне меню не лише за смаком, а й за подачею.
Про десерти та морозиво, певно, і нагадувати не треба – це левова частка будь-якого літнього меню. Головна ставка – на якість продукції і її смак. Дивуйте ваших гостей бургерами з морозива, морозивом у фрітюрі чи морозивом, що подається у фруктах. Популярним трендом є чорне морозиво, яке ви також можете знайти на полицях METRO – тим паче воно вирізняється від інших тим, що містить ароматний чорний сезам.
І насамкінець загальна рекомендація незалежно від пори року – давайте волю фантазії та оновлюйте меню не лише один раз на сезон. Дивуйте ваших гостей новинками і своєю гостинністю – і вони відповідатимуть вам взаємністю.