Після часткового відкриття ресторанів власники бізнесу зрозуміли, що вимог щодо поновлення роботи закладу під час виходу з карантину чимало. Міністерство охорони здоров’я підготувало проєкт рекомендацій для співробітників готелів у межах послаблення карантину. Відповідний документ МОЗ оприлюднило в понеділок, 18 травня. Він передбачає, що роботу готелів на період карантину організують з урахуванням таких рекомендацій:
- Усі працівники перед початком робочої зміни повинні проходити температурний скринінг. У готелі має бути призначений відповідальний за процес. Працівників із температурою вище 37,2 градуса або ознаками респіраторних захворювань не допускати до виконання обов’язків.
- На вході в готель і у вестибюлях необхідно розмістити інформаційні матеріали щодо профілактики COVlD-19 й організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками.
- При появі симптомів респіраторного захворювання і/або підвищенні температури в гостя його необхідно ізолювати в номері до прибуття карети швидкої допомоги, яку викликає персонал готелю.
- Дозволено одночасне перебування відвідувачів у вестибюлі установи з розрахунку не більше однієї людини на 10 квадратних метрів площі залу обслуговування. Допуск відвідувачів і перебування в готелі (поза номером) дозволяється тільки в респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобної), так, щоб були покриті ніс і рот.
- Адміністрація готелю повинна не допустити появу черг у місцях можливого скупчення відвідувачів. Також у місцях потенційного скупчення відвідувачів треба наносити тимчасове маркування для забезпечення дотримання дистанції не менше 1,5 метра.
- З метою уникнення черг при поселенні в готель треба забезпечити попередню онлайн-реєстрацію відвідувачів. На рецепції готелю встановлюється захисний екран між персоналом і відвідувачами. У готельних закладах заборонена робота конференц-залів, фітнес- і СПА-центрів.
- Харчування в готелях можна організувати шляхом доставки їжі в номери за попереднім замовленням або в ресторанах (кафе) готелів тільки на відкритих майданчиках за умови дотримання відстані не менше 1,5 метра між місцями для сидіння за сусідніми столами і розміщення не більше чотирьох клієнтів за столом (без урахування дітей у віці до 14 років).
Працівники готелю зобов’язані регулярно мити руки з милом або обробляти їх антисептиками не рідше одного разу на 3 години і після відвідування громадських місць, туалету, прибирання тощо утримуватися від контакту з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань. Крім того, самоізолюватися в разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
Окремі вимоги МОЗ висуває щодо дезінфекції та засобів захисту. Так, адміністрація готелю повинна забезпечити:
- Наявність не менше п’ятиденного запасу засобів індивідуального захисту і їхнього використання працівниками.
- Постійну наявність рідкого мила, антисептиків і паперових рушників у санвузлах номерів і санвузлах загального користування. Використання багаторазових рушників заборонено.
- Щогодинне вологе прибирання місць найбільшого скупчення відвідувачів.
- Дезінфекцію поверхонь, з якими контактують відвідувачі, у всіх громадських і службових зонах кожні 3-4 години.
- Безперебійну роботу систем вентиляції.
- Централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери з подальшою утилізацією.
- Обмеження масових зборів працівників у закритих приміщеннях.
- Тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет, і хронічні захворювання легенів).
Виконуючи всі правила та вимоги, ви зможете забезпечити безпечне перебування
гостей вашому готелі та роботу персоналу.