П'ємо

Створено спеціально для вашого бізнесу

stvoreno-spetsialno-dlya-vashogo-biznesu-1

Відомі експерти METRO щорічно визначають Вино року. Вино, що відповідає найвищим критеріям якості, смаку, при виробництві якого використовуються інноваційні технології, а також яке має прийнятну ціну. Ми з гордістю представляємо переможця цього року – «La Sastreria». Унікальне іспанське вино виготовлене з Гарнача, популярного сорту винограду.

Дізнайтеся більше про унікальний винний асортимент та його історію з етикеток, створених спеціально для METRO.

stvoreno-spetsialno-dlya-vashogo-biznesu-2Вино року 2018 — «La Sastreria»

LA SASTRERIA – червоне вино

Характер: Інтенсивний чорно-вишневий колір із прошарками фіолетових відтінків, які роблять вино привабливим. Складний букет ароматних стиглих червоних і чорних фруктів. Повнота та гармонія смаку обумовлені ідеально збалансованими і насиченими фруктами. Довгий післясмак.

Вініфікація: Холодна передферментаційна мацерація становить 4 дні при 9°C. Ферментація відбувається при температурі 28°C і триває 3 місяці в дубових бочках.

Поєднання з їжею: Смажене м’ясо і соковиті салати.

Регіон: Каріньєна (Арагон – Іспанія)

Місця походження: Каріньєна

Сорт винограду: 85% Гарнача, 10% Сіра, 5% Каріньєна

Збір винограду: 2016

Температура сервіровки: 14-16°C

Вміст алкоголю (%): 14

stvoreno-spetsialno-dlya-vashogo-biznesu-3LA SASTRERIA – біле вино

Характер: Яскраве блідо-жовте вино з зеленими тонами, що вказують на його молодість. Букет вина чистий, з вираженими фруктовими ароматами (свіжий абрикос, ананас, лайм). Смак гармонійний, добре збалансований по кислотності. Вино насичене, освіжаюче, з приємною кислинкою.

Вініфікація: Муст вилучають після 18 годин холодної мацерації (9°C) з виноградною шкіркою. Ферментація відбувається при температурі від 15 до 18°С.

Поєднання з їжею: Різотто, тартар з лосося і тунця, палтус на грилі, салат із козячого сиру, смажені кальмари і морепродукти.

Регіон: Каріньєна (Арагон – Іспанія)

Місце походження:Каріньєна

Сорт винограду: 85% Гарнача, 12% Шардоне, 3% Віоньє

Збір винограду: 2017

Температура сервіровки: 7-9°C

Вміст алкоголю (%): 13,5

stvoreno-spetsialno-dlya-vashogo-biznesu-4LA SASTRERIA – рожеве вино

Характер: Яскраво-полуничний колір. Букет складається з насичених червоно-фруктових ароматів із квітковими тонами і нотками карамелі. На смак вино повне, фруктове і добре збалансоване. У післясмаку переважають ароматні червоні фрукти.

Вініфікація: Муст вилучають через 16 годин холодної мацерації з виноградною шкіркою. Ферментація проводиться в усічених конічних ємностях із нержавіючої сталі при температурі від 16 до 18°C.

Поєднання з їжею: Рисові страви, блакитна і біла риба, іспанські тапас, паелья або грибне різотто.

Регіон: Каріньєна (Арагон – Іспанія)

Місце походження: Каріньєна

Сорт винограду: 90% Гарнача, 10% Сіра

Збір винограду: 2017

Температура сервіровки: 7-9°C

Вміст алкоголю (%): 13,5

Інтерв’ю з власником  і засновником виноробні Nacho Làzaro (Іспанія)

– Розкажіть трішки про історію виникнення виноробного промислу в провінції Каріньєна (Cariñena), де ви народилися. Як виникла ідея зайнятися виноробством?

– Історія виноробні, що знаходиться в провінції Каріньєна (Cariñena), нараховує багато століть – її засновано в 1032 році. Усі виноградники розкинулися в DO Cariñena, найстарішому виноробному районі Арагон, на висоті 450–900 м над рівнем моря. Про місцеві вина збереглися згадки ще з часів Стародавнього Риму. Винам Cariñena приписували усілякі містичні властивості, їх любили пити, поєднуючи з медом. Слава про цілющі властивості цих вин поширювалася повсюдно – сонячний напій подобався монархам різних епох.

Мої родичі в 50-х роках минулого століття займалися пошиттям чоловічого одягу, зберігаючи при цьому виноробство як другу справу, і реалізовували свою продукцію кооперативам регіону. Так тривало досить довго. Але в 90-і роки у зв’язку з інтенсивним розвитком промислових і глобалізованих компаній традиційна кравецька справа зіткнулася з багатьма проблемами, у той час як виноробна промисловість розвивалася в Іспанії стрімкими темпами. Обсяги продажів виноробної продукції збільшувалися як у країні, так і за її межами. З розвитком сучасних технологій з’явилася можливість створювати власні вина і бренди. Відтак ми з батьком зважилися на такий крок.

– Винороб повинен володіти якимись особливими якостями?

– Винороб – це керівник виробництва. Реальність свідчить, що винороб повинен володіти додатковою креативністю й особливою чутливістю до землі й природи. Адже виробництво одного продукту обумовлює два різних підходи, тому є два різні завдання. Перше починається з проектування виноградників і їх продуктивності за якістю фруктів, а також складання виробничого плану. Друге – виробництво вина з метою отримання кращого із зібраних ягід (відповідно до виробничого плану), вибір правильного плану витримки для відібраних вин, контроль за процесом розливу і доставкою на різні ринки, при цьому головним критерієм залишається висока якість.

– Що таке успіх для вас?

– Успіх – це повне визнання якості/ціни/смаку вина з боку клієнтів. Повне визнання означає конкурентну перевагу над більшою частиною країни/регіону, а також майбутній розвиток бренду.

– Найкраща порада, яку вам дали з виноробства…
– Зберігати природні умови виноградників, поважати пристосованість землі і винограду. Виноробство – завжди довгостроковий бізнес… Багато конкурентів можуть працювати на ринку понад 40 років.

stvoreno-spetsialno-dlya-vashogo-biznesu-6– Ваш найбільший виклик як винороба…

– Постачати на ринок вино зі знаним брендом, яке саме за себе визначатиме, звідки воно, а також представлятиме теруар, виноградники, виноробні процеси, традиції й місцеве сприйняття виноградної лози і вин. Споживача повинні влаштовувати ціна і якість, надалі це сприятиме продажу та розвитку брендів.

– Як працювати зі своєю сім’єю і бути самим собі начальником?

– Ставити межу між сім’єю і бізнесом завжди нелегко. Солідарність і єдність у родині – основа росту і розвитку справи. Не важливо, хто бере на себе більшу відповідальність, найголовніше – викладатися на 100 відсотків і бути єдиною командою.

– Що відрізняє «Вино року» від інших вин вашої виноробні?

– Арагон – батьківщина винограду Гарнача. La Sastrería – єдиний бренд цього відомого сорту винограду – червоного, рожевого і білого. Жодних сумішей – лише Гарнача у цілому регіоні, який має свій характер та індивідуальність.

– Як ви створили це вино?

– Вина La Sastrería були задумані, щоб презентувати багатство винограду Гарнача в процесі пошуку сучасних вин із фруктовим смаком – соковитих і свіжих, з довгим післясмаком. Червоне вино виготовлено з винограду Гарнача зі старих кущів, вік яких досягає мінімум 30 років, що ростуть на висоті 550–850 метрів (урожайність – 3000 кг/га) на кам’янистому і малородючому ґрунті під постійним холодним і сухим вітром, що називається Cierzo (іспанською Mistral). З червоним вином ми вивели свіжий червоний плід, характерний для Гарнача, і однорідний смак. Витримка упродовж трьох місяців в американських дубових бочках покращує стиглі плоди і підсилює свіжість, а також тривалий післясмак.

Рожеве вино зроблено після холодної мацерації з виноградною шкіркою і «кровопусканням», що в підсумку дало червоно-вишневий і рубіновий кольори, солодкі полуничні та червоно-фруктові аромати і освіжаючий післясмак.

Біле Гарнача – це більш свіже вираження діапазону з нотками цитрусових, зелених персиків і тропічних фруктів. Вино має шикарний тривалий цитрусовий присмак.

– Які відчуття хотілося б передати споживачам під час дегустації «Вина року»?

– Ми прагнемо, щоб наші споживачі відчули характер вина, превалюючий фруктовий смак, дух сучасності, його насиченість, м’якість і багатство ароматів. Ці вина Гарнача ідеально презентують середземноморський теруар, культуру і гастрономію Іспанії.
– Розкажіть, будь ласка, про дизайн пляшки і її історію.

– Дизайн упаковки пов’язує кравецьку справу і мистецтво виноробства. В основі логотипу – швейна машина з гвинтовим відкривачем, готова створити унікальний першокласний шедевр. Кожна етикетка – тканинна, стильна, створена для сучасної упаковки, що поєднує сучасні тенденції моди. Ми прагнемо представити новий виноград зі стильною і модною філософією, що відповідає сучасній культурі вживання алкоголю.

– На що ви орієнтуєтеся у процесі виробництва нового вина?

– Ми орієнтуємося на різко континентальну погоду, старі сухі виноградники, врожайність до 3000 кг/га, малородючий і кам’янистий ґрунт, поблажливе ставлення до виноградних лоз і вин, а також повагу до сортових обставин і витискання.

– Які кліматичні умови найкраще підходять для вирощування винограду?

– Кращим кліматом для сорту Гарнача є різко континентальний із середземноморським впливом, жарким літом і холодною зимою, великою різницею між денною та нічною температурами (на висоті 500–800 метрів) і постійним холодним сухим вітром, який називають Cierzo.

– Які чинники визначають вартість вина?

– Низькі врожаї винограду, сухе землеробство, зібраний вручну виноград, контроль над виноградниками (станом лози) – це основні чинники, що впливають на ціну. Важливими також є врожайність винограду і процес витримки. Упаковка та інформаційна взаємодія стають також усе більш важливими в процесі визначення вартості вина.

– Cariñena – один із найстаріших виноробних регіонів Іспанії, має найвищу репутацію у світі. У чому відмінність вина з Cariñena від решти вин?

– Малородючий і кам’янистий ґрунт, ідеальне географічне розташування (біля підніжжя Іберійських пагорбів), вік виноградників понад 50 років, рівнина і висота (500–800 метрів) – усі ці умови ідеально сприяють виробництву високоякісних вин.

– Ваше вино виготовляється з винограду Гарнача. Які особливості цього сорту?

– З червоного Гарнача в нашому теруарі виробляють інтенсивно забарвлені, концентровані й ароматичні вина. Їм притаманний запах і аромати червоних фруктів, що нагадують вишню, полуницю і ожину, з приємною солодкістю. Мінеральні й пряні нотки доповнюють цей фруктовий смак. Щодо білого Гарнача наш теруар дає чудову кислотність – блідо-жовті вина зі свіжим цитрусовим смаком, а також легкими персиковими і тропічними ароматами і запахами. З нього виготовляють вина середньої текстури з тривалим освіжаючим смаком.

– Чи можна визначити походження вина, просто дегустуючи його?

– Це і є частиною нашого завдання. Думаю, можна дізнатися, звідки вино, хоча дегустація вин завжди складна. По-перше, необхідно здивувати споживача першокласним продуктом. По-друге, не менш важливе завдання полягає в тому, щоб вино могло заявити, звідки воно, з якої країни (регіону), теруару, до якої гастрономії належить.

– Яким ви бачите своє виноробне господарство у порівнянні з іншими, що знаходяться у Cariñena?

– Ми – молода виноробня, а Cariñena тривалий час була виноробним регіоном із багатьма усталеними компаніями. Проте ми чимало працюємо над культивуванням наших виноградників і виробництвом вин, які відповідали б високим стандартам якості, інноваціям і вимогам сучасності. Ми освоїли всі процеси: від вирощування лози до виготовлення пляшки. Сучасні технології дають змогу нам самостійно переробляти і очищувати воду в виноробні. Крім цього, виробляємо Solarity Rosé в рамках нашої соціальної відповідальності перед Асоціацією AMAC GEMA з досліджень раку молочної залози і фізіологічної допомоги в Іспанії. Наша мета – бути лідером у регіоні за якістю і ціною, виступати послом Гарнача, лідирувати за обсягами продажів. Якщо вдасться досягти поставлених пріоритетів, це означає: споживач приймає і насолоджується нашими винами.

– Яким чином зміна клімату – глобальне потепління – впливає на ваш бізнес?

– Зі зміною кліматичних умов корінні різновиди виноградної лози, такі як червоний або білий Гарнача, Каріньян або Макабео, мають більшу продуктивність, ніж імпортні, наприклад, Каберне Совіньйон, Мерло або Сіра.

– На вашому винному заводі впроваджуються якісь інноваційні напрямки?

– Безумовно, у нас є множник дріжджів для природних дріжджів, а також станція мікроокислення і відбірковий стіл для приймання винограду.

– Які проблеми вам довелося вирішувати як власнику бізнесу?

– Найбільша проблема полягала в ризику. Вирішивши займатися виноробством, ми із батьком зробили сміливий крок, не маючи для цього попереднього досвіду.

– Цікаво, коли вперше ви спробували вино?

– Це було дуже давно, коли моя бабуся дозволила мені скуштувати тост із цукром і вином. У ті часи – звичайну страву.

– А коли усвідомили цінність вина як особливого напою?

– Я почав цінувати вино з найперших пляшок Темпранільйо і Ріохи, які мій батько приносив додому. Проте коли ми започаткували свій бізнес, лише тоді я почав розуміти усе розмаїття, яким багатий світ вина.
– У чому ж особливість вин La Sastrería, спеціально розроблених для клієнтів METRO?

– Оскільки мої дідусі й бабусі звикли шити індивідуальні костюми для своїх клієнтів, ми вирішили зробити так само – адаптували La Sastrería, отримавши в результаті вино, що ідеально підходить як клієнтам МЕТRO, так і решті наших споживачів.

stvoreno-spetsialno-dlya-vashogo-biznesu-8Інтерв’ю з експертом METRO Андреа Алонсо

– Як ви описали б себе, використовуючи винну термінологію?

– Вважаю себе складною людиною, молодою, але з характером, здатною дивувати і насолоджуватися.

– Розкажіть, будь ласка, про свій перший винний досвід…

– Коли я був молодий, у будинку моїх батьків завжди пили вино в обідню пору. Пригадую, мені не дозволяли куштувати, але потай, коли ніхто не бачив, я все ж ковточок вина випивав…

– Коли ви вперше оцінили неперевершеність винного смаку?

– Після першої дегустації вин я зрозумів, що за простою пляшкою ховається захоплюючий світ.

– У 2010 році ви отримали премію «Золотий ніс». Як вам вдалося від рівня людини, що володіє ґрунтовними знаннями про вино, дорости до спеціаліста в цій галузі?

– «Золотий ніс» – конкурс, у якому знання винагороджувалися перемогою, а дегустації проводилися наосліп для заохочення процесу навчання і постійного тренування смакових відчуттів. Така «кваліфікація» досягається упродовж багатьох років роботи.

– Чи вважаєте ви свою здатність розуміти вино особливим даром, наприклад, як унікальний голос співака?

– На мою думку, досягти рівня хорошого дегустатора можна у процесі тренування рецепторів, проте експерти вважають, що в сприйнятті смакової палітри є щось вроджене.

– Ви насолоджуєтеся вином під час їжі, в чистому вигляді, в компанії?

– Я отримую задоволення від вина в усіх відношеннях, але, звичайно, якщо вино поєднувати зі смачною стравою, то, швидше за все, відчуття будуть більш приємними.

– Щоб у повній мірі оцінити напій, чи потрібні певні знання про нього?

– Насамперед споживачеві важливо: подобається напій йому чи ні. Безумовно, якщо є певні поняття і знання, то можна оцінити напій гідно і насолоджуватися ним сповна.

– На вашу думку, що найважливіше повинні знати про вино споживачі?

– Вважаю, що походження, різноманітність або різновиди винограду, вінтаж та оптимальна температура вживання, а також переваги помірного споживання важливі для поціновувачів вина.

– Чому вино стає предметом розкоші?

– На мою думку, вино є продуктом першої необхідності для наших клієнтів. Однак якщо вино вважається розкішшю, то принаймні в Іспанії його вживають у меншій кількості, проте кращої якості.

– Як відбувається процес вибору переможця «Вина року»?

– «Вино року» – міжнародний проект, розроблений експертами-дегустаторами групи METRO і виноробнями, які є кандидатами на розробку «Вина року». Після ретельного процесу сліпої дегустації шляхом порівняння різних якостей нам вдається знайти виграшне вино. Цього року переможцем стало La Sastrería марки D.O. Cariñena з винограду Гарнача – дуже модного нині сорту.

– Назвіть вимоги, яким має відповідати «Вино року».

– Вино повинно мати усі органолептичні якості сорту, з якого воно виготовлено, бути збалансованим, спроможним задовольнити смаки наших клієнтів, навіть найвибагливіших.

– Як розробляються критерії відбору, виходячи з потреб клієнтів чи з точки зору бізнесу? Як ви їх урівноважуєте?

– «Вино року» створено для задоволення потреб і вимог усіх наших клієнтів, воно характеризується ексклюзивністю і має оптимальне співвідношення ціни і якості.

– Хто ваші основні покупці винної продукції? Чи були якісь зміни в джерелах бізнесу/профілях клієнтів упродовж багатьох років?

– Наші покупці – переважно готелі, ресторани, кейтеринг-служби і винні магазини. Останніми роками спостерігається чітка тенденція до вживання вин, які п’ються легше, а також мають привабливий імідж.

– Які критерії при закупівлі вина? У чому їх важливість?

– Основним критерієм завжди є пошук кращих співвідношень між якістю і ціною. Крім цього, в продажах допомагає імідж, а також історія, що стоїть за кожним найменуванням вина.

– У чому унікальність «Вина року»-2018? Чому клієнтам ви рекомендуєте купувати це вино?

– La Sastrería – новий і відмінний продукт із невимушеним іміджем і неперевершеною якістю. Якщо споживачі зупинять свій вибір на цьому вині – точно не будуть розчаровані.

– Хто буде основним покупцем «Вина року» в 2018-му?

– В асортименті La Sastrería є вина, які за своєю універсальністю і характером можуть привернути увагу багатьох споживачів і викликати бажання спробувати іншу частину асортименту: білі, рожеві й червоні вина.

– METRO завжди ставить клієнтів на центральне місце. Отже, які переваги саме цього продукту – «Вина року»-2018?

– Це чудовий продукт, який допоможе поліпшити зовнішній вигляд винної карти МЕТRO і підвищити прибутковість бізнесу.

– На вашу думку, якими можуть бути відчуття споживачів після дегустації «Вина року»? А відгуки, пов’язані з кожним сортом вина: червоним, білим і рожевим?

– Вина La Sastrería дуже елегантні та свіжі, універсальні й здатні адаптуватися до всіх видів гастрономії. Біле вино дуже свіже, з квітковими нотками і мінералами. La Sastrería Rosé надзвичайно ароматне: смак стиглих червоних фруктів, полуниці й лакриці. Червоне вино Sasterería має певну складність і структуру, що нагадує аромати стиглих червоних фруктів зі спеціями і бальзамічними нотками.

– Що потрібно для того, аби зробити смак вина незабутнім?

– Вина «La Sastrería» мають оригінальний неперевершений смак завдяки своїй якості та складності букета. Скуштувавши один раз, ви неодмінно захочете ще.

– Вина La Sastrería спеціально розроблені для клієнтів METRO. Чому?

– Винний асортимент «La Sastrería» створено для того, щоб ідеально відповідати потребам як наших клієнтів, так і клієнтів МЕТRO.

Шукайте в METRO унікальне іспанське вино виготовлене з Гарнача, популярного сорту винограду, смак якого вам точно буде до вподоби.