Купуємо

5 способів заощадити на товарах для дітей

Усі батьки, від новоспечених до досвідчених багатодітних, знають, що з появою дитини навантаження на сімейний бюджет відчутно збільшується. Але якщо не піддаватися сентиментальним пориванням, побачивши пінетки, та розумно розподілити витрати, цілком можливо контролювати кошти й навіть заощадити!

baby goods

1. Акції та знижки

Про те, що можна заощадити до половини вартості товару, дочекавшись розпродажу, не варто й казати. Але дітям потрібен не лише одяг! На всесезонні товари, на зразок шампунів або дитячих соків, можуть поширюватися обмежені в часі спецпропозиції, що діють у певні дати або навіть години роботи магазину. Дізнаватися про них можна в батьківських спільнотах або на сайті супермаркету, підписавшись на його розсилку або отримування листівок для покупців. Наприклад, METRO випускає каталоги знижок двічі на місяць — їх можна одержувати як у друкованому вигляді, так і на електронну пошту.

Ще один спосіб заощадити — відстежувати промоакції торговельних марок, коли, наприклад, до кожної пачки підгузків у подарунок іде паковання вологих серветок чи друга пачка зі знижкою 50% або, приміром, два паковання дитячого рідкого мила за ціною одного. Такі пропозиції можна відстежувати на сайтах улюблених торговельних марок або звертати увагу на акційні пропозиції під час кожного відвідування супермаркету.

2. Великі паковання або оптом

На перший погляд витрати на оптову партію дитячих пюре або одноразових пелюшок можуть здатися високими. Але якщо порівняти вартість однієї одиниці — баночки або, скажімо, підгузка, то різниця може виявитися досить відчутною, а економія сягати 30%. Особливо якщо йдеться про  товари, які найшвидше витрачаються в перші місяці життя дитини, — підгузки, вологі серветки або одноразові пелюшки. Скажімо, на сайті METRO пачка Pampers Premium Care New Born 2 на 22 підгузки коштує 124 грн 90 коп., тобто ціна однієї штуки — 5 грн 68 коп. Але якщо купити паковання з 80 штук (389 грн), то ціна підгузка зменшиться майже на гривню (ціни станом на серпень 2017 року)!

3. Звертайте увагу на товари власної ТМ магазинів

magazin-eda

Для створення товарів під власною маркою супермаркети звертаються до великих виробників, які добре зарекомендували себе. Тож товари власних торговельних марок, як-от, наприклад, ARO, що належить METRO, за якістю відповідають аналогам відомих брендів. А часом і перевищують їх, оскільки супермаркети, як зовнішній контролер, суворо стежать за дотриманням норм на виробництві. При цьому вартість товару під власною торговельною маркою може бути набагато привабливішою завдяки скороченню витрат на просування, логістику й рекламу.

4. Нейтральні кольори одягу

deti

Зелений або жовтий з однаковим успіхом пасує і хлопчикам, і дівчаткам — тому одяг нейтрального кольору можна залишити в придане наступному маляті. Або підвищити шанси в два рази — для його продажу, якщо зберігати речі ви не плануєте. До того ж, поставивши своєрідний колірний фільтр, що відкидає дві третини асортименту будь-якого дитячого магазину, робити спонтанні покупки стане складніше. А, отже, гроші буде витрачено на щось конче потрібне.

5. Розумний вибір між ціною і якістю

eda-detskaya

Зменшений розмір вологих серветок або скорочена кількість наповнювача в підгузку дозволяють зробити вартість привабливішою. Але для покупця найдешевший товар на полиці може виявитися навпаки — занадто дорогим. Гонитва за здешевленням змушує виробників економити на якості або кількості матеріалів, що скорочує строк використання і призводить до більшого витрачання. І якщо порахувати в довгостроковій перспективі, то якісний товар пересічно обходиться на 20-30% дешевше просто тому, що його можна купувати рідше, а служить він довше. Ми всі бажаємо для своїх дітей найкращого, а для цього достатньо триматися золотої середини — і шукати розумний баланс між ціною та якістю.