Доставка — драйвер ресторанного бізнесу в часи посилених карантинних обмежень. За таких обставин головне — спокійно підготуватись і грамотно перелаштувати бізнес-процеси на цей період. Якщо прорахувати все до дрібниць, із карантину вдасться вийти максимально «неушкодженим». Саме такі дрібниці ми і взяли до уваги, підготувавши для вас кілька корисних порад:
1. Організувати доставку можна двома способами:
- Скористатися сервісами для доставки
Для цього зареєструйтесь на таких популярних онлайн-платформах, як Raketa або Glovo. Кур’єрська служба бере на себе всю роботу з доставки, а вам потрібно лише приготувати і прийняти замовлення. Є й мінуси: великий відсоток комісії та висока конкуренція. - Запустити власну доставку
У такому разі всю роботу ви берете на себе — від приготування страв до приймання замовлень та доставки. Самому доведеться вибудувати й автоматизувати весь процес: скласти бізнес-план доставки, схему, вибрати вид транспорту, його кількість і налаштувати логістику. А ще — бути максимально зручними: організовувати доставку не лише в центральні райони міста, а й у найвіддаленіші куточки.
2. Пропонуйте акції та спеціальні пропозиції
Це можуть бути знижки на подальші замовлення й день народження, подарункові сертифікати і зручна програма лояльності. Ідеально, якщо спеціальні пропозиції ще й креативні — наприклад, стікерпаки, листівки або захисні маски в подарунок до замовлення. Це однозначно відкладеться в пам’яті і, найпевніше, вплине на рішення замовити у вас ще раз.
3. Пришвидшіть приготування їжі
Що швидше, то краще. Інакше, поки кур’єри стоятимуть у черзі по замовлення, клієнти ставатимуть тільки голоднішими й злішими. Оптимізуйтесь, тимчасово скоротивши асортимент, спростивши приготування страв і організацію робочого процесу.
4. Урізноманітніть меню
І завдяки не лише готовим, а й сирим продуктам (фруктам, напоям, хлібу), а також заготовкам для приготування. Наприклад, ви можете дати своїм гостям побути в ролі «шеф-кухаря», доставивши їм повний набір інгредієнтів та інструкцію з приготування й сервірування страви.
5. Зосередьтесь на онлайн-меню
Увагу голодних людей обов’язково привернуть соковиті фотографії, креативні назви й точні описи інгредієнтів і методу приготування. Пропонуйте клієнтам те, чого вони не зможуть замовити в іншому місці. Тому робіть ставку на найпопулярніші й фірмові страви вашого закладу — нехай список буде короткий, але максимально привабливий та різноманітний.
6. Створіть або просувайте наявний сайт
Сайт — це майданчик, на якому ви можете заявити про себе та спонукати клієнтів скористатись доставкою. Якщо у вас ще немає власного вебсайту, можете створити його за допомогою нашого діджитал-інструменту — конструктора сайтів від DISH.co. Лише 10 хвилин — і у вас сучасний та простий у використанні сайт, який адаптується на всіх пристроях і має додаткову опцію онлайн-бронювання столиків.
7. Будьте видимі та відверті
Люди хочуть чесності. Створюйте контент на сторінках соціальних мереж — діліться порадами, рецептами, лайфхаками, анонсами, проводьте прямі ефіри й чесно розповідайте про свій бізнес. Не бійтесь говорити як про успіхи, так і невдачі — і з гостями, і з персоналом, і в бізнесі загалом. Така відвертість завжди імпонує та привертає увагу людей, які захочуть вас підтримати.
8. Подбайте про належне транспортування страв
Їжа має доїхати до клієнта в презентабельному вигляді й максимально зберегти первинний смак, температуру та апетитний вигляд. Для цього не зайвим буде придбати якісну та безпечну одноразову тару — наприклад, METRO Professional. Вона легка, зручна, довго зберігає тепло й не протікає. Окрім пластикового посуду, можна знайти й біорозкладний паперовий варіант, який не шкодить довкіллю.
Якими б не були труднощі, їх подолання завжди треба сприймати як поштовх до розвитку та позитивних змін. А ми сподіваємось, що наші поради допоможуть вам успішно організувати доставку під час карантину і тішити своїх гостей смачною їжею і надалі.