Пандемія коронавірусу і криза дали поштовх до стрімкого розвитку цифрової епохи. Зміни торкнулись й HoReCa-бізнесу — від маленьких кав’ярень до
Доставка — драйвер ресторанного бізнесу в часи посилених карантинних обмежень. За таких обставин головне — спокійно підготуватись і грамотно перелаштувати
Ресторанний бізнес найперше ґрунтується на задоволенні гастрономічних потреб гостей і їхнього бажання гарно провести час. Якщо вони прийшли у ваш
Головне завдання успішного закладу — це залучення нових відвідувачів і перетворення їх на постійних гостей. У цьому ресторанній сфері допомагають
Новорічний декор у ресторанах та кав’ярнях створює святкову атмосферу — милує око перехожих і робить заклад казково затишним та ошатним.
Здоровий спосіб життя й здорове харчування стають дедалі популярнішими темами у світі, а люди висувають підвищені вимоги до якості страв.
Підтримувати зі своїми гостями зворотний зв'язок — життєва необхідність для закладів HoReCa. Адже позитивні та негативні відгуки — це локомотив
Згуртована команда, яка працює за принципом взаємодовіри та міцних взаємовідносин, — мрія кожного власника ресторану. Але не завжди буває так,
Правильно підібраний персонал — половина успіху закладу. Адже від того як попливе корабель, часто залежить, кого саме поставити ним керувати.
Гриби солять, маринують, варять, смажать... А ще сушать. В останньому випадку доведеться попорпатися, проте в результаті взимку ви будете забезпечені