Заготовлення продуктів — необхідність для професійної кухні закладу. Завдяки такій системі персонал краще підготовлений до роботи, а гості швидше отримують
Зробити малогабаритну кухню красивою та затишною не так вже й складно. Головне — наявність відповідного бажання та плану дій. Розробити
Передноворічний період починається на початку грудня й триває аж до кінця січня. І це один із найприбутковіших етапів для закладів.
Ресторанні тренди народжуються у світових гастрономічних столицях — Лондоні, Парижі, Нью-Йорку, Гонконзі. Саме в цих містах перетинаються різні культурні напрями,
З кінця літа заклади поступово повертаються до звичних оборотів і кількості гостей. Щоб якісно обслуговувати велику кількість відвідувачів, страви в
«Хороший офіціант заробляє хороші чайові», — кажуть деякі власники й менеджери закладів, відмовляючись від додаткових способів матеріальної мотивації персоналу. Однак
Улітку продаж морозива в закладах збільшується на 30–40 %, якщо порівняти із холодними сезонами. Однак не досить просто додати в
Бар всередині закладу — один із найбільш прибуткових форматів рентабельності інвестицій у ресторанному бізнесі. Націнка на алкогольні коктейлі в середньому
Кейл — різновид листової капусти, який ідеально вписується в тренд на еко-продукти, свідоме споживання й здоровий спосіб життя. У закладах
Щоб заклад був актуальним для своїх гостей, власники ресторанів і шеф-кухарі мають завжди цікавитися тенденціями в гастросфері. Цього літа тренди