Працюємо

7 трендів 2019 року в сфері гостинності

7-trendiv-2019-roku-v-sferi-gostynnosti-1

2019 рік стає початком ери тотальної діджиталізації у сфері гостинності, посилення ролі екологічності й здорового способу життя. І рестораторам, як представникам цієї сфери, доведеться прийняти цей виклик, якщо вони хочуть втримати свої позиції на ринку. Цифрова лавина та швидкі зміни у звичках споживачів впливають на кожен бізнес, незалежно від розміру чи типу, будь-то невеликий бар, кав’ярня чи велика мережа ресторанів. Ті, що не зможуть пристосуватися до цих інновацій, ризикують втратити конкурентоспроможність. Про ці та інші тренди говоримо сьогодні.

Діджиталізація

7-trendiv-2019-roku-v-sferi-gostynnosti-2

У наш час вже не достатньо сайтів-агрегаторів з резервування, рекомендацій ЗМІ або соцмедіа, таких як Instagram та інші. Рейтинги, категорії та кількість зірочок більше не є вирішальним.

Бронювання столика, зміни в меню, наявність чи відсутність певних страв, замовлення, оплата — та ще для багатьох інших рутинних процесів в індустрії гостинності сьогодні використовують цифрові системи. Підтвердження бронювання, наприклад, можна надсилати за допомогою текстового повідомлення, а дієтичні вподобання гостя (вегетаріанець, не їсть молочні продукти, алергічні реакції тощо) можна відразу відмітити галочками в електронному меню, щоб за секунду відфільтрувати страви з відповідними інгредієнтами.

Використання цифрових технологій робить ваш сервіс зручним, швидким і зрозумілим для гостей.

Ще один спосіб спростити життя ресторатора за допомогою сучасних цифрових технологій — це сервіс від METRO зі створення сайту для ресторану всього за 5 кроків: https://website.dish.co/

Сервісом дуже комфортно користуватись. Він легко налаштовується,  зручний і простий у використанні. І головне — він безкоштовний.

Натуральність

7-trendiv-2019-roku-v-sferi-gostynnosti-3

Природність є ще одним ключовим трендом сфери гостинності у 2019 році. Ця тенденція також проявляється в сучасному дизайні натуральними, екологічно чистими матеріалами й живими зеленими рослинами. Екологічність та свідомий підхід до використання природних ресурсів стають все більш важливими для багатьох гостей. Для них не байдуже, чи використовується в ресторані енергозберігаюче обладнання, органічні продукти або економія води.

Здоровий спосіб життя

7-trendiv-2019-roku-v-sferi-gostynnosti-4

Загалом, всі тренди цього року, пов’язані з їжею, можна об’єднати під гаслом «За здоровий спосіб життя». Тренд на ферментовані продукти, який прийшов до нас минулого року, продовжує набирати популярності. Все більше вчених підтверджують дослідженнями користь ферментованих продуктів для профілактики різних хвороб.

Продовжує набирати обертів вегетаріанство — все більше ваших гостей вибиратимуть страви без інгредієнтів тваринного походження.

Ще одна тенденція, що продовжує посилюватись — використання «неідеальних» овочів і фруктів. Тобто продуктів хорошої якості, які будуть утилізовані лише тому, що виглядають невідповідно до стандартів зовнішнього вигляду в супермаркетах.

Прозорість інформації

7-trendiv-2019-roku-v-sferi-gostynnosti-5

Тенденція здорового способу життя знаходить логічне продовження у вимогах, які гості ресторанів ставлять до інформації про їжу, що їм подають.

Мілленіали — а це найбільша цільова аудиторія, що поступово перевалює за 50% населення, — все більше свідомо дбають про те, що саме вони вкладають у свої тіла, звідки ця їжа і який вплив вона чинить на них. Тож детальна інформація про інгредієнти, харчову цінність та походження продуктів поступово стане абсолютним маст хев.

Рослинні аналоги

7-trendiv-2019-roku-v-sferi-gostynnosti-6

Ще один наслідок підвищення кількості вегетаріанців серед гостей — тренд на рослинні аналоги звичних нам продуктів. Тобто все більш популярними інгредієнтами стають молоко із бобових та злакових. Рослинні білки також варто всіляко покращувати, щоб підвищити їхню засвоюваність організмом і зменшити потенційні складнощі.

 «З собою»

7-trendiv-2019-roku-v-sferi-gostynnosti-7

Їжа «з собою» — ще один тренд сфери гостинності, що продовжує набирати сили. В час тотального дефіциту часу, сервіси, що допомагають його зберегти, стають все більш популярними. Люди цінують можливість провести більше часу вдома з сім’єю й не витрачати його на шопінг та приготування їжі. Тож, панове ресторатори, є сенс розвивати цей напрямок.

Етична їжа

Поглиблення принципу «сезонне-локальне» привело, окрім решти, до руху в зворотному напрямку,від мармурової яловичини і фуа-гра. Це означає, що для гостей все більш важливим стає не просто екологічність м’яса, риби і морепродуктів, але й етична сторона їх вирощування. Це і умови життя, максимально наближені до природних, і гуманне ставлення, і відсутність стресу на всіх етапах. Це яйця фермерських курей вільного випасу і тому подібні продукти.

Відносно риби і морепродуктів це означає обмеження споживання переловлених і зникаючих видів, бойкотування сумнівних методів вилову і пошкодження морських родовищ. Перевага віддається на користь місцевої, відповідально оброблених  і гуманно спійманих риби і морепродуктів.

Рекомендуємо слідкувати за останніми трендами, проте не забувайте, що головне для ресторатора в будь-який час — це використання лише якісних продуктів та дотримання всіх вимог санітарного стану. Адже зовсім не має значення, наскільки екологічний ваш інтер’єр, якщо гостю подають зіпсовані помідори. Обирайте лише найякісніше з METRO!