Працюємо

Новорічна вечірка — відмінний привід для отримання прибутку

novorichna-vechirka-vidminnyj-pryvid-dlya-otrymannya-prybutku-1

Щорічно ми з нетерпінням очікуємо Новий рік і Різдво, щоб з головою зануритися в казкову атмосферу цих свят. Для рестораторів це прекрасна можливість отримати додатковий прибуток. Важко знайти компанію або організацію, яка не планує влаштувати для своїх співробітників веселу корпоративну вечірку, адже це чудовий спосіб підняти настрій напередодні свят. Для того щоб вечірка принесла рестораторам гарний прибуток і при цьому супроводжувалася якомога меншим стресом, ми пропонуємо кілька порад щодо її організації.

Підготовка до свят відіграє ключову роль

Своєчасна підготовка корпоративних вечірок дозволить уникнути труднощів в їх організації. Крім того, завчасне планування може бути винагороджено значним прибутком. Оборот в секторі громадського харчування в грудні особливо високий завдяки святкуванню Нового року та Різдва, а також проведенню таких заходів, як корпоративна вечірка. Період, упродовж якого компанії проводять для своїх співробітників святкові вечірки, досить великий — це може відбутися не тільки в грудні, але і в листопаді або пізніше — в січні. Тому вже на початку вересня рестораторам слід починати підготовку до проведення корпоративних вечірок, оскільки потенційні клієнти саме в цей час почнуть підшукувати заклад, що підходить для цієї мети. Для проведення розрахунків корисно знати наступне: під час корпоративної вечірки компанія може витратити до 3000 гривень на одного співробітника.

Компанії як важлива цільова група

Фірми — важлива цільова група, вони охоче резервують ресторани як місце проведення своєї новорічної або різдвяної вечірки. Під час планування цього заходу важливим аспектом для них є бюджет. Сума витрат багато в чому залежить від кількості людей, присутніх на заході. Деякі співробітники фірм під час планування корпоративної вечірки відчувають надмірне навантаження, оскільки їм доводиться уточнювати безліч питань. Таким чином, над ними тяжіє необхідність знайти ідеальне місце для проведення вечірки, організувати відмінний святковий стіл і забезпечити цікаві розваги. Як добре організований ресторатор ви можете продемонструвати привабливі пропозиції і переконати компанію вибрати саме ваш заклад.

Своєчасний маркетинг

Ресторатори повинні заздалегідь надати свою пропозицію щодо корпоративних вечірок. Це можна зробити по-різному. На веб-сайтах і в соціальних мережах, таких як Facebook і Instagram, ресторатори можуть вже з осені публікувати відповідну інформацію і тим самим звертати увагу гостей на свою пропозицію. Крім цього, флаєра з пропозицією проведення новорічної або різдвяної вечірки можна розміщувати на столиках у ресторані. Постійним клієнтам можна повідомляти про пропозицію особисто або за допомогою електронної пошти, щоб вони ділилися цією інформацією з іншими.

Хороший обслуговуючий персонал і система резервування столиків

Корпоративні вечірки пред’являють ресторанам особливі вимоги, особливо якщо йдеться про великі групи гостей. Хороший персонал і в достатній кількості також має важливе значення під час проведення вечірки, оскільки завдяки цьому досягається мета – щоб гості залишилися задоволені і наступного року прийшли знову. В ідеалі, на час проведення свята можна запросити постійних помічників, які мають досвід в обслуговуванні таких клієнтів. Нові помічники повинні працювати злагоджено з рештою колективу.

Через високий попит під час новорічних або різдвяних свят доцільно працювати з системами бронювання. Вони можуть заощадити велику кількість часу і нервів при складанні плану позмінної роботи співробітників в такі дні і при проведенні заходів. На жаль, часто трапляється так, що гості несвоєчасно або занадто пізно скасовують заплановану вечірку. В такому разі ресторатори можуть зажадати від замовника оплатити ануляційний збір. До речі, при роботі з великими групами гостей можна подумати про внесення ними мінімальної суми передоплати.

Кулінарний досвід

При проведенні святкових заходів частування гостей є одним з найважливіших критеріїв. Смачна їжа — обов’язкова умова успішної корпоративної вечірки! Тому важливо скласти привабливе меню, а також правильно зробити всі розрахунки. Меню для новорічної або різдвяної вечірки не має бути надто об’ємним, щоб не створювати надмірне навантаження на працівників кухні, але при цьому воно повинно включати в себе страви на будь-який смак. Якщо є готове меню, його слід заздалегідь обговорити з особою, відповідальною за проведення вечірки. Святкове меню слід передбачити як для вегетаріанців, так і для любителів м’яса. Заздалегідь необхідно з’ясувати інформацію щодо непереносимості продуктів харчування, а також про наявність алергії у гостей, – це дозволить уникнути неприємних ситуацій.

Спиртні напої у такі дні зазвичай забезпечують гарний дохід. Тому на додаток до святкового меню гостям слід запропонувати особливі напої, такі як глінтвейн або шампанське.

novorichna-vechirka-vidminnyj-pryvid-dlya-otrymannya-prybutku-7Подбайте про щось особливе

Є безліч закладів, готових забезпечити проведення корпоративної вечірки. Тому важливо виділити себе серед конкурентів. Для багатьох успішна вечірка — це смачна вечеря і гарна розвага. Може бути доцільним у співпраці зі спеціалізованим агентством розробити концепцію, яка задовольнить будь-які бажання як щодо кулінарії, так і щодо розваг. Замість плей-листа з відомими класичними різдвяними або новорічними хітами можна запросити групу, жива музика якої подбає про створення належної корпоративної атмосфери. У вечірній програмі, яка принесе радість гостям, не зайвим буде також караоке. Можна запросити Діда Мороза, який роздаватиме подарунки гостям. Для власників пабів було б гарною ідеєю об’єднати подачу страв з проведенням новорічно-різдвяної вікторини. Відповідно прикрашений заклад також створюватиме святковий настрій. Дуже сильний ефект справляють, наприклад, світлодіодні гірлянди. Як прикрасу столу для корпоративної вечірки можна використовувати ялинові гілки, новорічні кульки або свічки з різдвяним ароматом.

Використовуйте корпоративну вечірку з розумом

Ресторатори можуть використовувати різдвяні або новорічні вечірки для залучення гостей до свого ресторану – як приватних осіб. Оскільки корпоративна вечірка, як відомо, проводиться тільки раз на рік, кожному гостю можна презентувати подарунковий сертифікат. Він може скористатися ним при наступному візиті до ресторану і заощадити, наприклад, 20% вартості замовлення. Таким чином, ресторатори можуть отримувати вигоду від гостей навіть після проведення корпоративної вечірки.

Ефективне планування може допомогти вам легко спланувати проведення корпоративної вечірки.