Працюємо

«Вчіть мову, готуйте борщ і викладайтеся на всі сто»: 10 лайфхаків, як закладу краще прийняти уболівальників

У ресторанному бізнесі дрібниць не буває. Тим паче, коли очікується великий наплив гостей, які знайомляться з українською культурою і українськими закладами вперше. Ми дізналися, як бари і паби планують зустрічати футбольних фанатів, і підготували для вас 10 лайфхаків, на що слід звернути увагу.

  1. Подбайте про запас пива

Чи у вас власна пивоварня, чи ви купуєте хмільний напій, забезпечте його достатній запас.У середньому вболівальник за вечір випиває від 4 келихів (тобто близько 2 літрів пива). Яких саме видів – залежить від асортименту закладу і вподобань гостя. Однак пиво має зберігатися в належних умовах.

 «У нас в меню 24 сорти імпортного розливного пива з різних країн, і кожне з них користується популярністю. У нас навіть у звичайні дні запас щонайменше 3 кеги кожного виду пива, тож у дні футболу він буде не меншим».

Тетяна Пономаренко, «Паб Бочка», Одеса

  1. Не нехтуйте пивними сетами для ознайомлення

Постійні відвідувачі знайомі з меню і знають, чого хочуть. Та, якщо очікуєте фанів, які вперше у вашому закладі, без сетів не обійтися. Хоч вони не становлять великої частки в продажах, однак допоможуть гостям зорієнтуватися.

«У нас як таких дегустаційних сетів нема. Однак можна замовити пробно 100 мл кожного виду і зупинитися на тому, що припаде до смаку».

Діана Пономаренко, Varvar, Одеса

  «Потреба у сетах доволі невелика – близько 20% від усіх замовлень пива. Якщо гості не знають, що їм подобається, наш персонал завжди готовий допомогти в правильному виборі пива».

Тетяна Пономаренко, «Паб Бочка», Одеса

 

  1. Продумайте пивну карту

Плануєте зустрічати іноземних фанатів? Тоді слід запропонувати їм імпортне пиво – знайомі смаки, які вони пили завжди. Якщо хочете запропонувати їм щось новеньке, або ж розраховуєте на місцевих фанатів, то тоді варто віддавати перевагу крафтовим оригінальним смакам.

 «Особливою популярністю користується Пшеничний Бок – це найпопулярніше пиво у нашому закладі. Любителям насиченого смаку ми рекомендуємо Індійський пейл ель».

Сергій Кісліцин, «Пивна Дума», Київ

«У нас власна пивоварня в Києві, і ми пропонуємо гостям крафтове оригінальне пиво. Для вболівальників ми особливо радили такі види пива, як портер і лагер».

Діана Пономаренко, Varvar, Одеса

  1. Плануйте новинки в меню

Новинки слід вводити регулярно навіть, якщо у вас ставка на постійних відвідувачів, то перевірені улюблені страви набридають і потребують оновлення.

«Нові страви ми вводимо зазвичай трохи раніше, щоб встигнути влаштувати їм «тест-драйв».

Тетяна Пономаренко, «Паб Бочка», Одеса

  1. Підготуйте меню швидких закусок і пивних тарілок, асортимент готових снеків

Не всі заклади мають у меню упаковані снеки, а часто готують їх самостійно. У будь-якому разі продумайте їх наперед. Поки гості чекатимуть основні страви, вони матимуть, що перекусити.

 «Ми надаємо перевагу власним закускам і снекам. Самі робимо сухарики, мариновані вушка, картоплю фрі – адже гості мають бути впевненими, що все це свіже. Також ми самі в’ялимо м’ясо. У нас великий вибір риби».

Тетяна Пономаренко, «Паб Бочка», Одеса

 «Ми радимо не обмежуватися лише снеками та закусками. Готуйте борщ, нехай іноземні фанати його скуштують!»

Сергій Кислицин, «Пивна Дума», Київ

 

  1. Робіть заготовки, щоб прискорити подачу

В’ялене і копчене м’ясо, страви з риби і морепродуктів, ситні основні страви – традиційні хіти до пива у дні футбольних змагань. Та коли зростає кількість замовлень, збільшується і час на їхнє приготування. Вчасно зроблені заготовки зекономлять час вашим кухарям і потішать гостей оперативною подачею.

Переважно ми не робимо заготовок, тому що основа нашого меню – це сандвічі та швидкі в приготуванні страви.

Діана Пономаренко, Varvar, Одеса

  1. Забезпечте достатню кількість персоналу

Чи наймати додатковий персонал чи ні – це вибір закладу. Однак до нього слід ставитися ретельно. Офіціанти мають знати англійську хоча б в межах меню, правильно вести розмову за методом «ялинки».

  1. Збільшіть кількість посадочних місць і встановіть додаткові екрани

Дивитися матч спиною – не найприємніше заняття, тож забезпечте своїм гостям огляд екранів, а за потреби встановіть додаткові.

 У залах у нас достатня кількість екранів. Зараз ми облаштовуємо літню терасу і плануємо встановити там проектор.

Діана Пономаренко, Varvar, Одеса

  1. Додайте в інтер’єр спортивні деталі. Футбольні прапори, м’ячі, кілька столів настільного футболу зроблять перебування у вашому закладі для фанів ще цікавішим.

  1. Продумайте цінову політику закладу, компліменти від шефа
«Ми не плануємо збільшувати ціни, адже для нас важливо не заробити на гостеві, а щоб він приходив до нас знову і знову. Водночас спеціальних знижок під чемпіонат теж не робимо. У нас є «компліменти» й акції  на новинки чи окремі позиції, та діють вони незалежно від того, чи «високий» вболівальний сезон, чи ні».

Тетяна Пономаренко, «Паб Бочка», Одеса

«Які саме будуть у нас акції на період чемпіонату – це сюрприз».

Сергій Кислицин, «Пивна Дума», Київ

«Ми не робитимемо демпінг, адже цінова позиція нашого закладу – це доступні ціни на якісне крафтове пиво щодня. Водночас спеціально підвищувати ціни теж не плануємо».

Діана Пономаренко, Varvar, Одеса

Добре відомо, що у ресторанній справі немає неважливих моментів, тому до прийому гостей слід готуватися особливо ретельно. Продумайте усе завчасно, і нехай прийом вболівальників пройде для вас якнайкраще!