Працюємо

Вино року: продегустували, подискутували, схвалили

vyno-roku-prodegustuvaly-podyskutuvaly-shvalyly-2

26 квітня Metro Cash & Carry зібрала експертів і прихильників вина, щоб поговорити про найголовніше. І, звісно ж, його продегустувати. Ми проводимо таку зустріч не вперше, бо вино для нас є сферою особливого фахового інтересу.

vyno-roku-prodegustuvaly-podyskutuvaly-shvalyly-4Головною темою події стала дегустація «Вина року» — ексклюзивного вина, яке виробляється лише для METRO після найретельнішого відбору виробника. Цього року таким вином став французький Le Bordeaux de By від винної асоціації Larraqué Vins International. Керувати процесом дегустації ми запросили представника асоціації Ремі Леба. Він допоміг оцінити смак дегустованого напою та розповів чимало цікавого про свій досвід і взаємини з вином.

«Букет може багато про що розповісти: про походження вина, його вік, збереженість. Наявність індивідуального букета практично завжди свідчить про його високу якість, це важлива відмітна риса першокласних марок. Але при цьому „першокласний“ аж ніяк не обов’язково означає „супердорогий“. Відповідальні винороби прагнуть того, щоб гідні вина були доступними».

vyno-roku-prodegustuvaly-podyskutuvaly-shvalyly-3Що таке «дорого»

Шеф-сомельє METRO Олексій Гижко допоміг розібратися з вічними питаннями: як правильно поєднувати вина, як їх подавати та що робити, коли хочеться чогось новенького. Але найгарячішою темою стало визначення «дорогих» і «дешевих» вин — животрепетне питання для наших клієнтів, чи то вони є власниками закладів, які поповнюють у нас свою винну карту, чи то кінцевими споживачами, які вибирають у нас пляшечку до суботньої вечері.

Олексій вправно розставив крапки над і: «Вино дешеве і недороге — абсолютно різні поняття. Наприклад, вино за 50 $ і 500 $ не дуже відрізняється. Адже півціни дорогої пляшки ви платите за бренд: філософію, історію, логотип виноробні, її рейтинг. Ідемо далі: якщо відомий критик дасть якомусь Шато 100 балів, ціни на нього відразу ж піднімуться як мінімум на 10-15%. Покращало воно чи погіршало? Ні. Але подорожчало.

А ось між винами за 5 $ і 50 $ різниця величезна. При цьому є ще ті самі знамениті „вина за 2 євро“, які смакують де-небудь на узбережжі Середземного моря. А потім ви повертаєтеся в Україну, скуштуєте його ж тут у ресторані, та ще й у дощовитий день — і воно вам зовсім не подобається. Ні, воно не погіршало, просто атмосфера не та. А все через те, що на сприйняття смаку впливає більше чинників, ніж здається.

При цьому завдання сомельє — шукати відмінні смаки в різних цінових категоріях. Ми шукаємо і знаходимо».

vyno-roku-prodegustuvaly-podyskutuvaly-shvalyly-1Просеко в кегах? Так.

Не забули й про новинки. Тепер у METRO можна знайти просеко в кегах. Саме так керівник одеського готелю «M1» Вадим Целух і бармен одеського просеко-бару «P1» Андрій Лосєв презентували ігристе Prosecco Frizzante, приготували на його основі авторські коктейлі та відповіли на запитання гостей. Новий формат призначений у першу чергу для закладів, але нам чомусь здалося, що гості були б дуже не проти придбати такий кег до себе додому.

Як бачите, цей винний рік у METRO обіцяє бути дуже цікавим. Хоча чому «обіцяє»? Він уже в розпалі. Заходьте обов’язково.

vyno-roku-prodegustuvaly-podyskutuvaly-shvalyly-6