На ринку ресторанного бізнесу діє просте правило: якщо вашого закладу немає в соцмережах, то про нього ніхто не знає. Тож якщо ви хочете розпочати промотування свого закладу в інтернеті, рекомендуємо почати саме із соцмереж.
Для цього у вас є три шляхи:
- Зайнятися соцмережами самостійно.
- Найняти SMM-менеджера.
- Звернутися до послуг рекламної агенції.
Вибір залежить від обізнаності у сфері SMM, вільного часу та наявного бюджету.
Наступним кроком буде вибір цільової аудиторії. Як її визначити? Наприклад, скористатися методом цільового портрету.
Для початку уявіть свого гостя. Хто він, як виглядає, скільки йому років. Далі візьміть папірець і намалюйте приблизний портрет. Не обов’язково художній, можете просто описати його словами. Опирайтеся на такі параметри:
- Вік.
- Соціальний статус.
- Рівень доходу.
- Чим захоплюється?
- Як проводить вихідні або вільний час?
- Про що мріє?
- Який сімейний стан?
- Яку музику слухає?
Цей список можна продовжувати довго, але головна думка така — чим більше подробиць, тим краще. Ви маєте максимально детально уявити цю людину, ніби це хтось реальний.
Можете навіть дати йому/їй ім’я, описати зовнішність. І кожного разу, коли будете створювати контент для своїх соцмереж, ставте питання «чи сподобалося б таке фото Паші?», «а Марічка поставила б лайк цьому тексту?».
Після аналізу своєї цільової аудиторії, оберіть соцмережу, у якій будете працювати. Якщо ваша аудиторія 35+, краще просувати заклад у фейсбуці. Якщо до 35, вибирайте інстаграм.
Коли вибрали соцмережу, зосередьтеся на підготовці контенту. Продумайте стиль своїх фото та текстів. Оберіть tone of voice — те, у якому стилі будуть написані ваші пости.
Обрали для просування інстаграм? Приділіть більше уваги візуальному стилю, знайдіть професійного фотографа або SMM-менеджера, який розбирається в тонкощах зйомки для закладів.
Обрали фейсбук?
Зверніть увагу на якість ваших текстів та поєднання їх із фотографіями. Створіть рубрики для своїх постів, пишіть про щось дійсно цікаве. У фейсбуці люди частіше читають довгі тексти, ніж в інстаграмі, тож тут маєте більше поле для творчості.
Не забувайте: кожен ваш текст повинен бути корисним та цікавим. Кожен пост — викликати емоцію, бажання зберегти або поділитися.
Коли досягнете цієї мети, можна починати вкладати гроші у рекламу ваших сторінок. Саме в такому порядку — спершу цікавий, красивий та корисний контент, а вже потім промотування.
Тому що люди, які побачать рекламу вашої сторінки, мають перейти на неї та закохатися. Випадково залишитися там на пів години, не в змозі відірватися від фото та текстів. А потім поділитися ними у своїх сторіз або зробити репост на сторінку.
Якщо ж ваша реклама буде вести людей до звичайної, нудної сторінки з примітивними постами та випадковими фото, результат буде невтішний. Ви отримаєте статистику, у якій візити на сторінку в сотні, а то й тисячі разів перевищують кількість нових підписників.
Для запуску вдалих та результативних рекламних кампаній радимо звернутися до послуг професійних таргетологів. Тобто тих, хто займається виключно налаштуванням реклами у соцмережах. Так ви будете впевнені, що ваші рекламні бюджети не будуть витрачені дарма.
Якщо ж бюджету на послуги професійного таргетолога немає, ви можете самостійно відвідати відповідні курси або прослухати онлайн-лекції, а далі вчитися на мінімальних бюджетах. Такий шлях значно довший, зате більш економний.
Головне правило для реклами в інтернеті — не жалійте бюджету на просування свого закладу. Скористайтеся послугами професіоналів, вкладіться в рекламу. Тоді велика кількість гостей та замовлень не змусить себе чекати.