Работаем

Как подготовить бизнес к пост-карантинному периоду

yak-borotysya-z-didzhytalizatsiyeyu-ta-nalagodyty-komunikatsiyu-z-kliyentamy-pislya-karantynu

В мире, где ситуация меняется ежедневно, трудно строить планы и делать прогнозы. Но свое завтра мы создаем сегодня. Поэтому, когда бы карантин не завершился, позаботиться о выходе из него с минимальными потерями стоит уже сейчас. Давайте вместе проанализируем, что происходит и что мы можем с этим сделать.

Чего ожидать?
Планы правительства относительно продолжения или отмены карантина пока неизвестны. Слухи распространяются разные, однако официально подтвержденной информации недостает. Тем не менее уже можно предусмотреть, что карантин не завершится в один день и открытие общественных мест и заведений питания вряд ли состоится сразу.
yak-borotysya-z-didzhytalizatsiyeyu-ta-nalagodyty-komunikatsiyu-z-kliyentamy-pislya-karantynu

Перші кроки

Подбайте про ваші офіційні майданчики комунікації (сайт, сторінки у соцмережах), проведіть аудит: наскільки вони ефективні, зручні і зрозумілі для користувачів.
Проаналізуйте канали комунікації, які сьогодні використовує ваша та потенційна аудиторія.

Розширюйте свої канали комунікації, тестуйте навіть незвичні для себе майданчики, якими активно користується аудиторія (Telegram, чат-боти, Tik-Tok, YouTube).
yak-borotysya-z-didzhytalizatsiyeyu-ta-nalagodyty-komunikatsiyu-z-kliyentamy-pislya-karantynu

Якою має бути комунікація

Вихід із карантину з мінімальними втратами — це показник того, якою була комунікація з цільовими аудиторіями під час карантину. Сьогодні життя більше зосередилося онлайн, і ресторани мають нагоду креативно компенсувати клієнтам ці карантинні обмеження. У період невизначеності залишайтеся в полі зору споживачів, надавайте корисну інформацію, розважайте.
На ресторан працюватиме репутація, побудована до та під час карантину, тому дороги назад немає. Дотримуйтеся розпочатого вектора комунікації й тих цінностей, про які заявили заздалегідь. Не полишайте канали комунікації, якими користувалися під час карантину: ваша аудиторія звикла до них. Розкажіть, як змінилася ваша робота після виходу з карантину, як це вплине на ваших споживачів.

Який потрібен контент

✅ Розкажіть, які заходи впровадили, щоб клієнти почувалися комфортно.
✅ Надайте споживачам актуальну інформацію: нагадайте, коли ви повертаєтеся до фізичного обслуговування або ж залишаєте й доставку.
✅ Нагадайте, що отримають ваші клієнти, якщо завітають до вас фізично, що ви раді будете їх знову бачити, можливо, ви підготували для них приємні сюрпризи, несподіванки.
✅ Якщо у вас змінилася будівля, розкажіть, що новенького може побачити споживач, якщо завітає.
✅ Не мовчіть про зміни, наприклад якщо ви переглянути асортимент послуг, змінили кількість продукції чи внесли якісь обмеження, розкажіть своїм гостям.
✅ Також ви можете компенсувати ці недоліки цікавинками чи приємними бонусами, не обов’язково матеріальними. Це збере аудиторію та забезпечить гарні емоції, з якими асоціюватиметься ресторан.