13-15 листопада у стінах Міжнародного виставкового центру пройшов уже третій FoReCH 2018 — масштабний експофорум готельно-ресторанного бізнесу. Це головна професійна подія HoReCa в Україні, що об’єднує рестораторів, шеф-кухарів, експертів та усіх, хто закоханий у кулінарне мистецтво. Цього разу подію відвідали близько 10 000 учасників. А генеральний партнер заходу — METRO Cash&Carry — був представлений величезним стендом зі шести зон.
Протягом трьох днів у зоні METRO-lecture виступив 21 спікер із різних галузей готельно-ресторанного бізнесу. Вони поділилися зі слухачами цінним досвідом, провели круті майстер-класи та приготували незабутні страви. Ми ж у цей час теж не сиділи без діла й знімали для вас усі лекції, щоб ви й удома могли набратися мудрості від наших зіркових спікерів, а всі, хто не був присутній, — відчути атмосферу FoReCH 2018.
Власники готельно-ресторанного бізнесу намагаються зрозуміти, чого хоче клієнт, і як “заманити” його у свій заклад. Покладатися на статистику чи експерементувати? Використовувати перевірені інструменти чи вдаватися до інновацій? Приваблювати шаленими знижками чи шукати нові шляхи до своїх гостей. Відповіді на ці та багато інших запитань ви знайдете у нашому першому відео.
Лекція присвячена дослідженню психології споживачів: що вони купляють, як вибирають магазин та скільки часу готові витратити на вибір продуктів. Компанія Nielsen Ukraine вже понад 20 років вивчає споживачів і ринки та проводить аудит більш ніж 140 FMCG категорій. Юрій Ліщук, спікер лекції, — директор з роботи з роздрібними мережами Nielsen Ukraine, як ніхто знає про останні тенденцій ринку, що впливають на покупця. Він поділиться останніми дослідженнями українського ринку, настроями споживачів, розвитком кластерів і категорій та трендами ритейлу.
Якщо ви плануєте відкривати свій ресторан чи кафе і хочете розуміти, чим керується клієнт при виборі того чи іншого закладу, то вам стане в пригоді дана інформація. Оскільки знаючи бажання своїх гостей, ви зможете їх найкраще задовільнити!
У лекції Юрія Ліщука ви дізнаєтеся про:
- який рівень споживчої довіри в Україні і що це означає для закладів;
- що найчастіше купляють українці;
- хто зараз основний покупець;
- що саме впливає на вибір споживача;
- як краще говорити про свій бізнес;
- чому знижка — це не завжди добре для вашого закладу;
- що робити, аби не втратити покупця з поля зору;
- що таке концепція “food to go”, і нащо її впроваджувати;
- чого чекати в готельно-ресторанному бізнесі через 5-10 років;
- як інновації впливають на продажі;
- чому споживачу потрібні емоції;
- та багато-багато іншого.
Щоб переглянути лекцію, переходьте за посиланням на наш канал у Youtube і насолоджуйтесь.
А також слідкуйте за нашими наступними оновленнями на блозі та каналі, оскільки попереду ще чимало корисних лекцій та майстер-класів від провідних спеціалістів у галузі готельно-ресторанного бізнесу, іменитих українських шеф-кухарів та іноземних шефів з мішленівськими зірками.