Найкращий покупець — це той, кого знаєш у лице. Точніше знаєш логіку його поведінки. Саме про це у відео Юрія Ліщука, директора по роботі з роздрібними мережами Nielsen Ukraine.
У відео ви дізнаєтеся:
— що сьогодні потрібно покупцю;
— який він — магазин майбутнього;
— чому потрібно враховувати різницю поколінь;
— що відбувається з ринком товарів щоденного попиту сьогодні;
— і багато-багато іншого.
Відкрити свій ресторан чи кафе — це не поле перейти. Потрібно знати чимало нюансів, аби не наламати дрів. Саме про них розповідає Марія Банько, маркетинг-директор Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова.
У відео ви дізнаєтеся:
— якою має бути ефективна стратегія для малого та середнього бізнесу в українських реаліях;
— без яких 5-ти елементів неможливий будь-який бізнес;
— як використовувати комунікаційні канали, щоб просувати свій заклад;
— і багато-багато іншого.
Коли потрапляєш у такий великий магазин, як METRO, часто очі розбігаються від асортименту. Тому знайти вигідні пропозиції та останні новинки допомагає Ірина Амбросюк, фахівець з розвитку асортименту товарів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
У відео ви дізнаєтеся:
— чим особливі півники кокюле;
— чому варто вибрати професійну олію Bunge;
— де знайти уже почищені та порційно розфасовані щупальці восьминога;
— чим відрізняються наші круасани;
— і багато-багато іншого.