Працюємо

Топ-20 трендів у сфері HoReCa у 2020 році

top-20-trendiv-u-sferi-horeca-u-2020-rotsi

Новий 2020 рік наближається, а з ним і нові виклики. Як зберегти популярність закладу? Які новинки варто ввести в меню? Чим варто дивувати клієнтів у 2020? І головне — що необхідно врахувати вже сьогодні, аби досягти успіху завтра. Про це все — у нашій добірці 20 найголовніших трендів у сфері HoReCa.

Cпоживання їжі = дозвілля

Сучасна людина, яка ходить у ресторан, більш обізнана, свідома і гіперінформована. Вона вимогливіша й орієнтована на індивідуальний підхід. Один із основних трендів прийдешнього року — створення емоційного зв’язку між споживачем і закладом.

Натуральність

top-20-trendiv-u-sferi-horeca-u-2020-rotsi1

Популярність натуральної та якісної їжі — тренд, який із кожним роком набирає обертів. Дедалі більша кількість ресторанів не лише прагне використовувати натуральні продукти, але й шукає заміну тим, які містять занадто багато добавок та інгредієнтів. Як зазначив Віктор Тітов, що повернувся з GASTRONOMIKA 2019 у Сан-Себастьяні, основний тренд сучасності — винахід нових продуктів, зокрема для заміни інгредієнтів, які спричиняють алергію. Відкриттям у нинішньому році став винахід морського цукру, а також сиру з морських продуктів.

Свідоме споживання

Зміна клімату, соціальні проблеми й прогнозована нестача харчових продуктів у 2050 році стали топовими темами у 2019 році. Значна частина суспільства прагне вплинути на катастрофічні зміни життя планети. Тож однією з головних тенденцій наступного року стане масштабний рух у напрямку свідомого споживання: вживання продуктів без відходів, використання «неідеальних» овочів і фруктів, зменшення кількості споживання м’яса, збільшення рослинного білка в щоденному раціоні.

Vegan & Vega

У 2020 році ресторатори не можуть ігнорувати цю тенденцію. Дедалі більше ваших гостей віддаватиме перевагу стравам, які не містять інгредієнтів тваринного походження. Тож мати в меню не лише різноманітні вегетаріанські страви, але й мигдальне або соєве молоко для капучино та інших кавових напоїв — обов’язково.

Монопродукти

top-20-trendiv-u-sferi-horeca-u-2020-rotsi2

Універсальних ресторанів ставатиме менше, адже значно привабливішою буде пропозиція спеціалізованих закладів, які готують один вид продукту: краби, курку, еклери або морозиво. Але роблять це ідеально.

Безалкогольні напої

Актуальне нині здорове харчування, натуральність та зміни харчових звичок передбачають повну або часткову відмову від алкоголю. Через те у світовій спільноті радять розширити меню з коктейлями й іншими безалкогольними напоями, запропонувати клієнтам у 2020 році нові мікси, безалкогольне пиво або вино.

Персональна їжа

У не надто віддаленому майбутньому завдяки біотехнології з’явиться персональна їжа та можливість «налаштовувати» її під себе. Тобто кожен клієнт матиме можливість вибрати їжу, яка міститиме саме ті інгредієнти певного походження, виду і якості, які необхідні саме йому.

Культура переробки матеріалів

top-20-trendiv-u-sferi-horeca-u-2020-rotsi3

Ще один тренд сучасності — розвиток культури переробки відходів і максимально можливий перехід на екологічні види упаковки. До речі, МЕТRО Professional має новинку — одноразовий біорозкладний посуд, який можна використовувати для кейтерингу, проведення дегустацій та інших заходів, їжі з собою.

Зручність

Темп життя постійно пришвидшується, зручність часто стає вирішальним критерієм у всіх сферах життя. Споживачі прагнуть більш легкого, але частішого способу харчування, адаптованого до їхнього темпу життя. Тож збільшиться запит на ультразручні ресторани зі швидкою здоровою їжею і високою ротацією клієнтів.

«Віртуальні кухні»

Прагнення зручності та швидкості диктують іще один тренд — збільшення кількості «віртуальних кухонь» та «інтернет-ресторанів». Доступ для водіїв доставки, короткострокове паркування та розробка меню зі стравами «з собою» вийдуть на новий рівень.

Впровадження робототехніки

Роботи в секторі HoReCa — це не далеке майбутнє, а сучасність. Вони замінять працівників на кухні й працюватимуть у залах. Приміром, у деяких ресторанах уже впроваджені роботизовані руки, які готують бургери та  салат із собою. Це дозволяє досягти однакової якості продукту для певної мережі.

Автентична кухня

Специфічна пропозиція — це завжди додаткова увага з боку клієнтів. Незалежні ресторани, засновані на певній особливості, унікальній кухні чи автентичності матимуть конкурентну перевагу. Реалізація ідеї можлива в різноманітних цікавих інтерпретаціях — кав’ярня, паб, кондитерська тощо.

Переосмислення дитячого меню

top-20-trendiv-u-sferi-horeca-u-2020-rotsi4

Класичне дитяче меню залишається в минулому. Для маленьких гурманів повинні з’явитися органічні курячі нагетси, паста з альтернативного борошна або лососеві палички без панірування.

Індивідуальний інтер’єр

Стильний інтер’єр ресторану чи бару у 2020 році — унікальний, з характером. Це мультилокальний простір, у якому поєднуються мистецтво й цифрові технології, незвичайні кольори та різноманіття фактур. Кожен об’єкт інтер’єру — особливий, зокрема завдяки поєднанню матеріалів, форм і тем. На новий рівень якості виходять функціональні меблі. Затребуваними будуть натуральні матеріали: сатиноване та прозоре скло, найтонший фарфор і брутальна кераміка, у текстилі — натуральні тканини, доповнені авангардними динамічними зображеннями.

Потужна онлайн-взаємодія

top-20-trendiv-u-sferi-horeca-u-2020-rotsi7

Зручні й зрозумілі технології — одна з ключових ланок у спілкуванні з клієнтом. Бронювання столика, наявність чи відсутність певних страв, здійснення замовлення та його оплата — цим уже важко здивувати клієнта, навіть навпаки: відсутність зручного для клієнта методу комунікації — великий недолік ресторанів. Тож якщо у 2020 ви досі без зручного сайту, варто його створити. Нещодавно METRO представив сервіс зі створення сайту для ресторану всього за 5 кроків: https://website.dish.co/.

Доповнена та віртуальна реальність

Оригінальні пропозиції на межі сучасних можливостей — що може більше здивувати й привабити клієнта? Доповнена та віртуальна реальність стає основою концепції ресторанів та їхньою основною перевагою. Уже з’являються віртуальні бари на висоті пташиного польоту, де клієнтам пропонують в окулярах VR побувати на морському дні. Інші ресторатори використовують доповнену реальність, щоб, приміром, розповісти про історію та технології створення продукту.

Диджиталізація

top-20-trendiv-u-sferi-horeca-u-2020-rotsi6

Соцмережі стають «паспортом» бренду. Вони не лише інформують, розважають, а й формують оригінальний стиль бренду та створюють базу лояльних клієнтів. Для того щоб бути в тренді, потрібен інтерактив та мультиформатність: інтерактивні промо з вікторинами та лендингами, тести, стикери, гіфки, спецпроекти онлайн та офлайн із лідерами думок, зірками чи амбасадорами бренду, живі трансляції, челенджі, гейміфікація в сториз, адвент календарі, UGC та інстаграм-сториз.

Миттєвий зв’язок

Якщо ресторан чи готель представлений у соціальних мережах, то він має бути готовим розв’язувати проблеми в режимі нон-стоп. Щоб зберегти лояльність та бути в тренді, потрібно обробляти всі заявки досить швидко. Адже підписники не хочуть шукати телефони служб підтримки або читати FAQ на сайті. Вони прагнуть розв’язати проблему якомога швидше: написати в директ, коментарі, тегнути бренд у дописі, знайти відповідь на всі запитання за допомогою чат-бота в телеграмі та фейсбуці. Через месенджери ресторатори можуть налаштувати зручну комунікацію зі своїм клієнтом щодо меню та діяльності закладу, а також повністю замінити сайт, наприклад, у «віртуальних ресторанах» та службах доставки їжі.

Оптимізація світу під інстаграм

Світ практично неможливо уявити без інстаграму. Ваш бізнес програє, якщо у вашому готелі чи ресторані не хочуть фотографуватись і виставляти фото в соціальні мережі. Австралійське бюро Vale Architects випустило для цього гайд «Instagram Design Guide», який допомагає зрозуміти, як подружити офлайн-бізнес із цією соціальною мережею та зробити приміщення «інстаграмними». Тож увага — деталям.

Мобільна оплата

top-20-trendiv-u-sferi-horeca-u-2020-rotsi7

У 2020 році популярність мобільної оплати буде зростати, зокрема, збільшиться необхідність у реалізації рішень для оплати за допомогою QR-коду. Завдяки цьому методу клієнт може здійснювати мобільні платежі за столом самостійно, без оператора.

Надихайтеся трендами, експериментуйте, створюйте нове! МЕТRО завжди підтримає вас якісними, різноманітними та сучасними сервісами!