Найголовніша помилка, яку можна допустити, – це не створити сайт для закладу взагалі. За статистикою, дві треті людей шукає інформацію про ресторан чи кав’ярню в інтернеті, перш ніж його відвідати. Сайт грає роль онлайн-візитівки, яка знайомить з закладом людей, які його ще не відвідували та тим самим залучає нових клієнтів. Тому зіпсоване перше враження може привести до втрати потенційних клієнтів, а відтак – прибутку. В цій статті ми зібрали шість типових помилок в оформленні сайтів для ресторанного бізнесу, виправлення яких допоможе залучити більше відвідувачів:
1. Незручний та непривабливий дизайн сайту
Пам’ятайте, перш ніж кудись піти, людина відкриває декілька сайтів на вибір в інтернеті. І якщо ваша сторінка виглядає гірше за сторінки конкурентів, то її покинуть без роздумів. Не експериментуйте зі шрифтами та графічними елементами. Мета сайту – донести інформацію до клієнта. Часто візуально привабливі та стильні шрифти виявляються абсолютно нечитабельними. Перевантаження сайту дизайнерськими рішеннями та медіафайлами відволікають від змісту та додатково ускладнюють сприйняття інформації. Використовувати їх варто в міру та якщо це дійсно важливо.
2. Немає можливості забронювати столик онлайн
Створіть для гостей можливість замовити столик онлайн. Багатьом зручніше замовити щось, якщо для цього достатньо зробити всього пару кліків в інтернеті, ніж телефонувати самому. Для цього варто розмістити на головній сторінці або закріпити в шапці сайту помітну кнопку із закликом до дії «Забронюйте зараз». Це чудовий спосіб отримати відвідувачів з сайту.
3. Сайт не адаптований для мобільних пристроїв
Більшість людей користується інтернетом через смартфони та планшети. І якщо ваш сайт не пристосований до мобільної версії на екрані телефону – зображення не відображуватимуться коректно, а сторінки будуть завантажуватись надто довго. Люди не люблять чекати – а значить ви вже втрачаєте клієнтів.
4. Недостатньо корисної інформації
Відсутність на сайті меню, фотографій інтер’єру, графіку роботи, новин та іншої актуальної інформації – відразу зменшує кількість ваших ймовірних відвідувачів. Не у всіх є час та можливість зателефонувати у ваш заклад та дізнаватись деталі. Якщо на сторінках інших ресторанів ці дані присутні, ваш сайт потребує наповнення актуальним контентом.
5. Відсутні контактні дані
Контактні дані – це те, за чим відвідувачі найчастіше приходять на сайт ресторану. Тому розміщувати номери телефонів та адресу потрібно не лише в окремому розділі «Контакти», але й на головній сторінці. А ще краще, закріпити на панелі навігації або в шапці сайту. Додайте всі можливі канали зв’язку – телефони, соціальні мережі, месенджери та форму підписки на email-розсилку. Розміщена на сайті карта проїзду від Google Maps теж стане в нагоді. Вона дозволить людям зрозуміти, де ви знаходитесь і як до вас зручніше дістатись.
6. Немає меню
Ця вкладка обов’язково має бути присутня на сайтах кав’ярень і ресторанів. Саме сюди більшість потенційних відвідувачів приходить, щоб ознайомитись з асортиментом, довідатися про ціни та умови замовлення. Іноді лише меню має вирішальне значення при виборі закладу клієнтом.
Щоб полегшити вам задачу зі створення та оформлення сайту, компанія METRO розробила діджитал-платформу DISH https://www.dish.co/UA/uk/home/. За її допомогою можна створити безкоштовний вебсайт всього за 10 хвилин. Вона не потребує спеціальних навичок, проста у використанні та підтримує всі мобільні пристрої, а різні можливості налаштувань дозволять створити унікальний та неповторний дизайн сайту. Вам потрібно лише заповнити онлайн-форму за посиланням (гіперпосилання https://www.metro.ua/business/digital), після чого з вами зв’яжеться наш менеджер для створення вашого сайту.