Працюємо

Вебінари для клієнтів HoReCa: корисно, інформативно, безкоштовно

vebinary-dlya-kliyentiv-horeca-korysno-informatyvno-bezkoshtovno-1

Будь-який бізнес, пов’язаний із HoReCa, починається з безпечності та якості харчових продуктів. В Україні не так багато спеціалістів, які володіють ґрунтовними знаннями в цій сфері та можуть давати авторитетні поради. Тому компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вирішила проводити безкоштовні навчальні вебінари для своїх клієнтів. Основна тема – HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points – система «Аналіз ризиків і критичні точки контролю»).

vebinary-dlya-kliyentiv-horeca-korysno-informatyvno-bezkoshtovno-3HACCP: чому це важливо

Згідно із законом України про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, до 2020 року кожен заклад HoReCa повинен відповідати стандартам HACCP. Саме на дотримання цих вимог будуть перевірятися усі ресторани, кафе тощо. Прагнучи підтримати клієнтів, наша компанія розробила навчальний курс для власників бізнесу, шеф-кухарів та менеджерів закладів. Він допоможе розібратися зі стандартами та налагодити роботу відповідним чином.vebinary-dlya-kliyentiv-horeca-korysno-informatyvno-bezkoshtovno-4Вебінари веде керівник управління з якості «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» Олена Салацька. Вони побудовані таким чином, щоб етап за етапом розповідати про побудову системи HACCP: від правил вирощування та виробництва продуктів та їх транспортування, до санітарних норм на кухнях ресторанів та кафе.

Перший навчальний вебінар: коротко про головне

Перший вебінар пройшов 8 вересня та був присвячений темі «HACCP – тотальний контроль якості та безпечності. Загальна інформація про систему та стандарти». Якщо стисло, ми поговорили про гігієну ресторану, що включає:

  • гігієну довкілля (прибирання та санітарія приміщень, контроль за шкідниками, керування відходами, вентиляція, політика щодо скла й пластику);
  • гігієну обладнання (мийні засоби, миття й санітарія обладнання, обслуговування, використання);
  • гігієну працівників (навчання, дотримання правил особистої гігієни, гігієна рук, кімнати для персоналу);
  • гігієну процесу (аналіз ризиків (фізичний, біологічний, хімічний та алергени), забезпечення холодного ланцюга, поділ потоків, розроблення процесів (закупівля, зберігання, перероблення, подавання).

Ми також детально розглянули контроль за дотриманням вимог та новий вид ризиків – алергени. Після цього вебінару будь-який шеф-кухар або керівник буде знати, як перевіряти їжу, воду, миття посуду тощо; які продукти та чинники можуть викликати алергію; як поширюються алергени та багато іншого. Вся ця інформація – необхідна база для успішного та процвітаючого бізнесу HoReCa, що претендує на відмінну репутацію.vebinary-dlya-kliyentiv-horeca-korysno-informatyvno-bezkoshtovno-5

Навчальний курс від «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» триватиме рік, вебінари проводитимуться раз у місяць. Наступна тема – «Виробництво: вибір постачальників».