Працюємо

Як зменшити використання пластику в закладі: 9 простих кроків

yak-zmenshyty-vykorystannya-plastyku-v-zakladi-9-prostyh-krokiv

Сортування і правильна утилізація відходів — один із показників ресторану зі сталим розвитком. У такий спосіб заклад приносить користь не лише довкіллю, а й собі. Програми переробки зменшують витрати ресторану, економлять гроші, а також сприяють позитивному іміджу закладу серед відвідувачів.
Приблизно 80 % усього сміття, яке виробляє заклад, — це пластик. Розберімося докладно, як зменшити використання пластику в закладі, у чому полягає користь для бізнесу та як її досягти.

Чому закладу варто зменшити використання пластику yak-zmenshyty-vykorystannya-plastyku-v-zakladi-9-prostyh-krokiv

Користь для планети

Пластикові чашки, пляшки, пакети, соломинки, посуд та інші пластикові вироби потрапляють на звалища або у світовий океан, де травмують тварин і засмічують воду. Вони також розпадаються на крихітні шматочки, які забруднюють ґрунт.
Під час розкладання сміття утворюється метан, який є потужним парниковим газом, що спричиняє глобальне потепління та зміни клімату. Шкоду неефективної переробки відходів часом недооцінюють, проте саме від розв’язання цієї проблеми залежить чистота довкілля.

Користь для бренду

Переробка або часткова відмова від пластику також прямо впливає на репутацію закладу. Люди все частіше хочуть отримувати послуги від брендів з активною соціальною позицією, тому переробка пластику в закладі громадського харчування — це прагматичний бізнес-крок.

Як закладу зменшити використання пластику

  • Перший крок. Проаналізуйте споживання пластику

Щоб відмовитися від нього, необхідно провести інвентаризацію та зрозуміти, які вироби і для чого використовуєте, яка є альтернатива. Найчастіше це:

  1.  Контейнери та харчова плівка для зберігання їжі.
  2. Виробниче паковання продуктів і напоїв.
  3. Контейнери для їжі на винос.
  4. Предмети гігієни, пластикові соломинки, поліетиленові пакети тощо.
  • Другий крок. Уникайте одноразового використання пластмасових предметів для подавання

Скляні, металеві або бамбукові соломинки є багаторазовими й естетичними. Пластикові тарілки, чашки, столове приладдя та інше можна замінити на біорозкладні альтернативи. yak-zmenshyty-vykorystannya-plastyku-v-zakladi-9-prostyh-krokiv

  • Третій крок. Подумайте, як ви використовуєте харчову плівку

Там, де це можливо і допустимо гігієнічними нормами, уникайте цього, використовуючи багаторазові контейнери або воскові обгортки.

  • Четвертий крок. Заохочуйте клієнтів носити власний посуд

У кав’ярнях пропонуйте знижки за відмову від стаканчика на користь власної термочашки. Для їжі на винос замість одноразових контейнерів можна пропонувати ланч-бокси, але з дотриманням усіх санітарних норм.

  • П’ятий крок. Запитуйте, чи потрібні прибори

Запитайте своїх клієнтів, чи дійсно вони хочуть столове приладдя (ніж, виделка, ложка, палички для їжі) у комплекті з їжею на винос або доставкою, перш ніж додавати його до замовлення.

  • Шостий крок. Використовуйте паковання, що переробляється

Наприклад, скляні пляшки для води.

  • Сьомий крок. Віддавайте перевагу багаторазовим виробам

Вибирайте багаторазові місткості для зберігання та транспортування продуктів, які прослужать вам певний час, а не одноразові.

  • Восьмий крок. Обладнайте точку з питною водою

Так ваші гості матимуть змогу наповнити свою пляшку, не купуючи воду в пластику.

  • Дев’ятий крок. Вибирайте постачальників, які турбуються про довкілля

Купуйте продукцію, упаковану більш екологічно. Це означає просте паковання, без ПВХ. METRO оптимізує паковання для власних брендів, наприклад, ми відмовляємося від ПВХ та замінюємо його вторинними матеріалами, як-от поліетилен і поліпропілен. 

Сортування та зменшення пластику — лише один із кроків, який може зробити заклад на шляху до сталого розвитку. Ми хочемо допомогти вам вести прибутковий і соціально активний бізнес. Тому для всіх HoReCa-клієнтів розробили електронну книжку «Сталий розвиток ресторану: як бути екологічним?». Читайте її та знаходьте відповіді на всі екологічні питання для свого бізнесу.