Працюємо

Якими будуть ресторани після карантину

yakymy-budut-restorany-pislya-karantynu

Зараз ресторанний бізнес переживає не найкращі часи: скорочення робітників, зниження доходу або навіть закриття. Проте зміни торкнулися не тільки сфери HoReCa, а й відвідувачів. Тепер замало просто смачно готувати, треба ще й заслужити довіру своїх гостей.

З такою дестабілізацією дуже важко прогнозувати та сказати, що буде завтра, але ми спробуємо дізнатися, якими будуть ресторани після закінчення карантину.yakymy-budut-restorany-pislya-karantynu

Безпека відвідувачів — запорука роботи ресторану

Насамперед варто подбати про безпеку персоналу та відвідувачів. Поки карантин остаточно не закінчився, потрібно продумати заходи, які можуть збільшити рівень безпеки в закладах, та провести інструктажі персоналу. Кожен співробітник має знати правила вибору, зберігання та приготування харчових продуктів. Також варто тимчасово переглянути норми сервірування: зі столів варто прибрати багаторазові ємності для прянощів. Натомість перейти на екологічні одноразові та порційні пакетики з приправами або забезпечити дезінфекцію приборів та поверхонь залу після кожного відвідувача.

Менше — не значить гірше

Перепланування простору — ще одна справа, якою варто зайнятися. У нинішніх умовах знизити кількість столів у залах буде оптимальним рішенням. Розміщувати їх варто на відстані не менше, ніж 1,5 метра один від одного, якщо між столами відсутні будь-які розмежувачі. Зал необхідно розбити на зони та призначити лише одного працівника, котрий буде покривати певну позицію задля зменшення контактів. Доведеться обмежити й кількість гостей за одним столом: їх має бути не більше 4, не включаючи дітей. Якщо відвідувачі чекають на свій столик, варто облаштувати місце, де вони зможуть тримати дистанцію.

yakymy-budut-restorany-pislya-karantynuКарантин майже закінчився, а небезпека досі є

Оскільки є прогнози, що вірус не так швидко дасть спокій, потрібно бути пильними та робити медичний огляд персоналу до початку робочого дня. Якщо стан здоров’я незадовільний, краще відпустити працівника на лікарняний. Це стосується і гостей. Не бійтеся відмовляти у відвідуванні закладу, якщо ви помітили ознаки захворювання. Краще вжити заходів та проявити турботу, запропонувавши доставку страв додому чи на винос.

Покажіть клієнту, що ви піклуєтеся про нього

Що зробити, аби гості почували себе комфортно і невимушено, відвідуючи ваш заклад? Ваше завдання — створити безпечний простір для них. Повісьте на вході помітку, що ви дбаєте про клієнта та протидієте коронавірусу. Запропонуйте гостям безконтактну оплату, а після цього — антисептичну серветку, щоб протерти руки та картку.

yakymy-budut-restorany-pislya-karantynuВиконання цих нескладних правил зможе підвищити лояльність ваших клієнтів та допоможе залучити нових. Це сформує довіру у гостей, і вони без застережень зможуть комфортно відпочивати у вашому закладі.