Працюємо

Як використовувати WiFi для просування закладу?

yak-vykorystovuvaty-wifi-dlya-prosuvannya-zakladu

Безкоштовний Wi-Fi в закладах HoReCA став донедавна невід’ємною частиною сервісу — як ввічливий офіціант чи чистота на столах. Щороку кількість активних користувачів смартфонів стає дедалі більшою. З них кожен третій користується інтернетом в закладах громадського харчування. І якщо рекламні білборди або ТВ-ролики стали для багатьох «сліпою зоною», то реклама в смартфоні дозволяє звернути на себе максимально можливу увагу. Чому б тоді не скористатись цією можливістю для маркетингового просування свого закладу? Безкоштовний Wi-Fi при правильному підході зможе залучити гостей, зібрати про них корисну інформацію та збільшити лояльність постійних клієнтів. Головне, знати, як правильно ним скористатись.

Створіть привабливу стартову сторінку

Стартова сторінка з привітанням, яка відкривається у кожного відвідувача при підключенні до вашого Wi-Fi – це щось на кшталт першого рукостискання. Тому вкрай важливо справити позитивне перше враження, викликати довіру та презентувати ваші послуги з найкращого боку. Не перевантажуйте сторінку непотрібними посиланнями та не ускладнюйте процес авторизації. Переконайтесь, що все швидко завантажується і коректно відображається на всіх мобільних пристроях, а інформація – корисна, актуальна та зрозуміла для сприйняття. Стартові сторінки – це широке поле для маркетингової діяльності. Розміщуйте інформацію про акції та знижки, новинки меню, анонси майбутніх подій, купони на повторні візити, промокоди, спеціальні пропозиції, опитування тощо. Важливо, щоб інформація була ненав’язливою, інакше вона може викликати зворотний ефект.

Збирайте базу клієнтів та аналізуйте аудиторію

Wi-Fi-маркетинг – найточніший спосіб сегментувати та проаналізувати вашу цільову аудиторію, оскільки збирає дані ваших реальних клієнтів: вік, стать, географічне розташування, сімейний стан, якими ресурсами та соціальними мережами найчастіше користуються, що шукають в інтернеті, чим цікавляться тощо. Ці знання можна використовувати для збільшення продажів, email-розсилок, ефективного налаштування таргетованої реклами, залучення нових клієнтів та утримання постійних, персоналізованої програми лояльності та особистого запрошення на події в закладі, які могли б бути цікавими клієнтам.

Інформуйте про свою присутність в інтернетіyak-vykorystovuvaty-wifi-dlya-prosuvannya-zakladu

На жаль, якщо в сьогоднішні часи вас немає ані на сторінках в соціальних мережах, ані на сайті, – вас все одно що не існує. За статистикою, більшість людей спочатку шукають його в інтернеті, а потім тільки приймають рішення відвідати заклад. Тому не забудьте на стартовій сторінці обов’язково дати посилання на ваш сайт чи принаймні на одну сторінку в соціальних мережах – Facebook, Instagram, YouTube тощо. Або відразу налаштувати посилання переходу після успішної авторизації. Перенаправлені туди користувачі як мінімум – дізнаються про вас в інтернеті, а якщо ви продукуєте корисний контент, ймовірно стануть вашими підписниками. Також можете розмістити на стартовій сторінці сторонній ресурс з відгуками, на кшталт TripAdvisor. Так ви абсолютно безкоштовно зможете підвищувати свій рейтинг – як показує практика, більшість відвідувачів ставлять лайк чи хорошу оцінку на таких сторінках.

Залучайте нових клієнтівyak-vykorystovuvaty-wifi-dlya-prosuvannya-zakladu

Використовуйте для реклами свого закладу громадські місця: торгово-розважальні центри, спортклуби, парки чи бізнес-центри, виставкові центри тощо. Якщо ваш ресторан чи кав’ярня знаходиться неподалік від місця скупчення вашої цільової аудиторії, домовтесь з власниками про розміщення рекламного ролика чи акційної пропозиції в WiFi. Ідеальний варіант – купон на знижку при відвідуванні вашого закладу будь-кому, хто під’єднається до інтернету. В такий спосіб ви залишите їх вдячними за безкоштовний інтернет та заздалегідь лояльними до закладу.